aaaaaaaaaaaaah im going to flip

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 21:41

t is hier zo saaaaaaaaaai
dus moet ik van mezelf en van renatie een verhaaltje neerzetten (moet t eigenlijk wle van jou?? ik vindt van wel)
nou t was weer heel gezellig t verhaaltje maar ik heb weinig zinnigs te melden (dus is t.....) maarreh
wie heeft de bruiloft gezien ik heb t helemaal gemist ja fftjes hoedjes gezien maar meer ook niet. zag laatst trouwens stoer hoedje van een vriendin van mn moeder uit nieuwzeeland. een gelige ring was t met opd e achterkant van dat stroachtige spul een strik een soort vlinder (ow usericon) en als je m achterste voren op deed had je een bril op. heb me echt dood gelachen omdat ding. dat zet je toch niet op. was ookd er eerste hoedje en ze vondt m zo leuk dat ze m gewoon naar een bruiloft opdeed.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 21:42

bleeeh ik heb het kerkelijke gedoe gezien. vond er geen reet aan. en tja moet he van mij, oke ja het moet *LOL*
ik weet eigenlijk ook niks te verzinnen (maar toch ook weer wel) hmm nou ja.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 21:44

hmm ik stond onder tussen vlees te snijden. ow yeah echt heavy spannend maar wel beter dan de kassa want bijd e deli hebben ze een yell. en lopen ze alleen maar te ouwehoeren dat de nieuwe gozer bijd e brood zo ontzettend lelijk is.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 21:46

hahah hoe lelijk??? vertel vertel.
kom toch maar snel een keer bij je langs hoor!
ofja ik kom er wel eens, maar dan ben jij er nooit snik.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 21:49

ben der deze week op dinsdag en vrijdag kassa (saaaaaaaaaaai) en op zaterdag op brood en de zaterdag na hemelvaart zit ik op de kassa. en ikke wil de deli nouhouhouhou
maarreh hij is echt mega lelijk. hij heeft lang haar in een staart en een bakkers muts (logisch op de bake off (oei stoer woord)
ikke heb ook dom mutsje op hoor bij de deli. maarja niets aan te doen. wat moet dat moet

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 21:54

hihi, maareh dinsdag en vrijdag van hoelaat tot hoelaat? als ik tijd heb kom ik zekers even langs. ff spieken daar. jullie hebben daar trouwens wel van die lekkere caramel mou blokken. Kwijl Kwijl

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 22:01

ehm van 5 tot 8 allebei de dagen
mot je wle na 7en komen want dan is t rustig. en kan ik wel ff praten.
anders moet ik meteen door met werken en das niet leuk. en je gaat me niet uitlachen wnat ik heb een shawltje om

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 22:03

nee ik zal je niet uitlachen. ben wel wat gewend. mijn bf en mijn moeder werken allebei bij de komart, dus wat dat betreft.
als ik het niet vergeet kom ik langs *LOL* Party!!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 22:07

welke komart? die in ugchelen zeker??
hmm mn mams doet altijd de boodschappen bij de andere komart.
maarreh vindt t wel saai niemand mengt zich in ons gesprek straks krijgen we nog een berisping van bart ( ah toe je mag ons een keer berispen) dat we een soort chat doen maard at doen we niet en we kunnen ook niet anders want allebei onze pb's doen t niet enneh bij mij doet de chat t niet enneh we hebben geeeeeeeeeeen ISEEKYOU

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 22:14

nee, bij de komart aan de imkersplaats in de maten. pfff je hebt zoveel komarts hier in apeldoorn.
het is inderdaad saai, alleen wij maar. kim niet online en maaike ook niet. waar blijven al die apeldoorners nouhou.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 22:16

a's zijn gewoon (sommige dan WIJ NIET) een beetje onbetrouwbaar.
maarreh laui is al arrived op onzin zie ik.
komart in de maten die ken ik wel. kwam ik vroeger altijd en mn paps woont daar vlakbij en ik heb daar op school gezeten en ik kom der nooit meer

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 22:23

hey welke school heb je daar gezeten?
ik heb een paar jaar op de marke gezeten. zeer vage school hihi.
ik heb zelf ook vroeger in de maten gewoont. (oh jee, ga nu offtopic, foei)

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 22:26

(waren we toch al offfff)
maarreh heb op de korf gezeten. errug heftig zit achter de komart.
en ik woonde in de gaarde 1 straat voorbij biezeman. echt heerlijk kon altijd mnaar dansles lopen

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 22:38

ik heb in de velden gewoond. maar op mijn 7e ben ik verhuisd naar waar ik nu woon.
ik heb trouwens ook op biezeman gezeten. heb nog steeds ergens een pasje van plof-in liggen. als ik wil zou ik dus nog zo naar plof kunnen gaan, maar ik ken al die dansen bijna niet meer *LOL*

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 22:41

ja ik kan ook nog naar ploff gaan ben voor t laatst met maaike mee geweest met valentijn was toen al lang niet geweest. en maaike ging nog geregeld samen met der vriendje dus ging ik nog keertje mee. was wel altijd lachen moest altijd de groeten aan mn vadre doen enzo heb 5 cursussen gedaan maar toen ha ik er wel genoeg van snapte er helemaal nopes meer van

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 22:42

pff ik heb er 2 gedaan (of was het nu 3?)
ik vond het wel leuk, maar al mijn vriendinnen stopten ermee. ik had ook geen zin om in mijn eentje door te gaan.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 22:46

nee idd dan is er geen zak meer aan. de laatste cursus die ik deed deed ik met een vriendin en mn beste vriend ik danste meestal met hem en zij ook afentoe maar om met een vreemde te dansen is niet echt bijzonder. dus toen ben ik er aan t end mee gestopt alleen hij ging door maar is 3 lessen geweest en daarna ook niet meer.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 09:13

ik ben niet onbetrouwbaar gister de hele middag hier gezeten met laudi en wie waren er niet?????????????/
juist jullie 2 ! tovi is pas onbetrouwbaar die heb ik al maaaaaaaaaaaaaaaaandane niet gezien ,okee maandag nog.ene ik wil ook caramelblokjes Huilen Huilen .
Ikke meeeeeeeeeeee willen.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 11:39

dan ga je toch lekker mee, kim. *LOL*
gaan we samen marjo bezoeken. en caramelblokjes halen, Kwijl .
enne ikke was gisteren op crosby aan het rijden, vandaar dat ikke er niet was.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:06

zzzzzzzZZZZzzZzzzzzzzZZZZzzZZZZZzzzzzzzzZZZZZZz *etc* Slapen Slapen Slapen Dromen Dromen Dromen Gaaaap Gaaaap Gaaaap
dat wordt je hier van hoor.... *dondert om*