baggerweer op m'n vrije dag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

baggerweer op m'n vrije dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 13:31

Bleeehhh... heb ik vandaag vrij, komt het water met bakken uit de lucht. Boos!

Vanmorgen eerst maar eens uitgeslapen tot half 1 (!), ik was bij wijze van spreken nog moe van Almelo, dus dat is nu opgelost Haha!. Echt geen zin om wat dan ook te gaan doen. Zo meteen toch maar naar buiten voor de boodschappen. Gelukkig heb ik aan het eind van de middag nog wat dingetjes buiten de deur te doen, anders zou ik nu zo weer m'n bed in duiken met de gordijnen dicht om dat vieze druilweer maar niet te hoeven zien.

Ik hoop nu nog maar één ding: dat het iig zaterdag droog is, zodat ik niet de hele dag in de ****regen op de Veluwe hoef te controleposten...

Hallooooooo??? Kunnen die kranen daarboven dicht???? Frusty Frusty Frusty

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:34

en dan te bedenken dat t juli is Boos!
niet leuk, was zo vies toen ik thuis kwam, tig keer door de buitenbak gebaggerd om de paarden in en uit de wei te halen, en dna te bedenken dat ze ontzettend braaf waren vandaag en niet eerst 10 rondjes door de bak hebben gesjeesd. zo verschrikkelijk vies. en dat noemen ze zomer Boos!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:36

Lees je hotmail eens Haha!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:38

Ja gatver, heb ik vakantie en dan wordt het dit weer Boos!
En zaterdag geven ze ook regen op en slecht weer Boos!
Maar het MOET zaterdag mooi weer worden, want dan hou ik mn tuinfeest en dat gaat alleen door bij mooi weer Verdrietig

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:41

Ja Jezus was even aan het plassen Haha! Heeft zeker last van zn blaas ofzo Verward:D

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:50

Clautje schreef:
Ja Jezus was even aan het plassen Haha! Heeft zeker last van zn blaas ofzo Verward:D

Whahahahaha, sorry ik lig nu helemaal dubbel.
Hebben ze daar geen wc ofzo? Tong uitsteken

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 14:11

De laatste 3 of 4 jaar op een rij is het in july HERFST! vandaar dat ik besloten heb mijn vakanties voortaan op te nemen in augustus!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 16:27

Desiree schreef:
De laatste 3 of 4 jaar op een rij is het in july HERFST! vandaar dat ik besloten heb mijn vakanties voortaan op te nemen in augustus!

Das wel slim eigenlijk... ik ga de 19e op vakantie en ik hoop dat het dan toch eindelijk eens wat beter weer gaat worden hoor... Vanavond komt mijn paard, nu is de bak helemaal een en al modderpoel en ik heb haar maar een week op proef, dan wil ik haar eerst toch wel goed uitproberen eigenlijk...maar ja, het is niet anders zal ik maar zeggen.. Verward Schijnheilig

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 22:32

hou maar op.... ik heb 3 weken vakantie (deze week mn 1ste week) en als het 3 weken zulk weer is.... Boos!

wazzup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 12:32

is het zomer ????? Verward Knipoog Haha!