Wat nu??(liefde) sms gestuurd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 17:23

Ik ben zo stom geweest om hem zondag een sms-je te sturen waarin, ik zei,dat ik hem heel leuk en lieff vind en dat ik steeds aan hem moet denken en dat hij zo lief was en mijn nr erbij gezet.

Op dat moment had ik ook steeds het gevoel dat het goed zat en was ik helemaal dolgelukkig. Misschien vond hij het een vreemd overdreven sms-je. De volgende dag kreeg ik er eentje terug waarin stond. He kathelijn, met gaat alles goed, met jouw ook?Ik stuur zo laat pas een sms-je omdat ik moest werken, groetjes Carlo. Nou dat is wel een heel algemeen berichtje Verdrietig

Marjolein

Berichten: 11639
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 17:49

hij reageert tenminste das toch al iets. gewoon lekker algemeen terug reageren. en als je er haast achter wil zetten zou je m toch moeten bellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 18:24

Als ik de eigenschappen zo bekijk, word ik best nieuwsgierig naar zijn leeftijd....

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 20:07

Hoi,

Ik vind de tekst van het smsje best heftig en daar kunnen mannen best wel schrikken. De ervaring leert helaas dat je mannen toch beter kunt laten jagen.....totdat ze echt verliefd zijn.

Ik vind het wel super van je dat je daar bent blijven slapen en dat je zo duidelijk bent geweest. Er zijn zoveel mensen die dat op zo'n moment moeilijk vinden.

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 20:24

Het klinkt misschien banketstaaf als ik het zeg, maar hij klinkt best wel als een player, maar dat kun je nooit zeker weten, dus ik zou hem gewoon bellen weet je het meteen, succes en niet niet bellen he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 09:28

Na dat smsje van hem , zou ik zeker niet bellen, hij blijft heel erg op de vlakte, hij is nu echt aan zet hoor!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 10:25

ok heb geprobeerd te bellen, maar zijn voicemail stond aan. Eerst heb ik maar opgehangen, maar late dacht ik ik moet het gewoon weten en ik heb gezegd, dat ik wilde weten hoe het nu zit tussen ons en dat hij moest bellen.Misschien is het stom, maar ik moet het gewoon weten en als hij me echt zo'n leuk meisje vind , vind hij dat toch niet gek of vreemd.

Hij is trouwens 20 jaar, maar hij ziet er veel volwassener uit
Laatst bijgewerkt door carlosje op 03-07-02 10:35, in het totaal 2 keer bewerkt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 10:28

Als hij je nu ECHT leuk had gevonden had hij gelijk de volgende dag gebeld hoor. MAar als hij niet uit zichzelf iets laat horen, geloof me, dan zit het van zijn kant niet zo diep.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 10:28

Was je van plan om nog meer te gaan doen om die jongen in de kaart te spelen?
Laat die jongen verder lekker links liggen joh!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 10:38

ja, aan de ene kant wil ik dat wel, maar hij was zo lief en ik kan niet begrijpen dat hij nu zo doet en ik heb dus nog ergens hoop Verdrietig
Maar als hij niet belt, dan vergeet ik hem, ik wil wel graag nog normaal met hem om kunnen gaan als ik hem tegen kom hier. Ik wil geen scheve bekken Frusty Wat zal ik moeten zeggen om gewoon vrienden te blijven??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 10:40

Niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 10:50

Niet reageren!!, echt als ie je leuk had gevonden dan had ie al gebeld. Playing hard to get, blijft nog steeds errug goed werken. En de volgende keer dat je hem tegenkomt doe je gewoon normaal nonchalant, net alsof het je niets doet.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 10:51

niks??, ik wil het wel uitpraten en dan kan ik er ook makkelijker mee omgaan, denk ik als we het gewoon bepraten

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 11:11

Het klinkt zo belerend van ons allemaal, maar we zijn net een paar jaar ouder. Helaas is playing hard to get echt de beste optie. Niet meer bellen, smsen etc. Zorgen dat je er super uitziet als je weet dat je hem tegenkomt, maar niet hem opzoeken (niet naar de Sting gaan ofzo). En zeker niet tegen hem opkijken (volwassener, mooi, rijk etc). Nogmaals, ik ben super blij om te horen dat je niet verder bent gegaan, want andes had je nu helemaal gebaald.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 11:20

ja, inderdaad anders had ik me helemaal rot gevoeld. Als hij me niet belt, vergeet ik hem. Het is ook makkelijker, omdat ik hem nooit zie. Als hij nou een collega was, dan was het veel moeilijker.Maar ik wacht af.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 11:27

Probeer hieruit gewoon een lering te trekken Carlosje, dan heb je er toch nog iets aan gehad. Het is inderdaad gelukkig maar zo dat jullie niets gedaan hebben want dan had je nu kei en keihard gebaald. Onthoud dit voor de volgende keer mocht je de neiging hebben om overstag te gaan. En mannen moet je NOOIT achterna lopen. Als ze weten dat ze je in hun broekzak hebben, verliezen ze meteen hun belangstelling. Ik ben heel geemancipeerd, maar het initiatief op dit gebied zal nooit van mij af komen. Gewoon om mezelf een beetje in te dekken en te beschermen tegen verdriet.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 11:42

ja, je hebt gelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 11:50

Desiree schreef:
Probeer hieruit gewoon een lering te trekken Carlosje, dan heb je er toch nog iets aan gehad. Het is inderdaad gelukkig maar zo dat jullie niets gedaan hebben want dan had je nu kei en keihard gebaald. Onthoud dit voor de volgende keer mocht je de neiging hebben om overstag te gaan. En mannen moet je NOOIT achterna lopen. Als ze weten dat ze je in hun broekzak hebben, verliezen ze meteen hun belangstelling. Ik ben heel geemancipeerd, maar het initiatief op dit gebied zal nooit van mij af komen. Gewoon om mezelf een beetje in te dekken en te beschermen tegen verdriet.


Mannen blijven jagers, hoe gemancipeerd je ook bent, ze houden van jagen, laat ze het gewoon doen, ze willen het gevoel hebben dat ze je overwonnen hebben!

Jillie
Berichten: 33
Geregistreerd: 30-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 11:54

Ervaring?!??!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 11:54

Pipo"]
[quote="Desiree schreef:
Probeer hieruit gewoon een lering te trekken Carlosje, dan heb je er toch nog iets aan gehad. Het is inderdaad gelukkig maar zo dat jullie niets gedaan hebben want dan had je nu kei en keihard gebaald. Onthoud dit voor de volgende keer mocht je de neiging hebben om overstag te gaan. En mannen moet je NOOIT achterna lopen. Als ze weten dat ze je in hun broekzak hebben, verliezen ze meteen hun belangstelling. Ik ben heel geemancipeerd, maar het initiatief op dit gebied zal nooit van mij af komen. Gewoon om mezelf een beetje in te dekken en te beschermen tegen verdriet.


Mannen blijven jagers, hoe gemancipeerd je ook bent, ze houden van jagen, laat ze het gewoon doen, ze willen het gevoel hebben dat ze je overwonnen hebben!
[/quote]

Dit is helaas zó waar!!!

Ik denk ook wel eens: het zou toch het makkelijkste zijn als je gewoon eerlijk voor je gevoel kunt uitkomen, maar zo werkt het helaas niet.

Mannen zijn t meest geinteresseerd als ze je nog niet hebben.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:00

Klopt. *LOL*
Playing hard to get lijkt soms de enige manier te zijn. Wat Manon zegt, zorg dat je er tiptop uitziet als je hem 'toevallig' tegenkomt (niet in de Sting dus maar in de stad als hij pauze heeft bijvoorbeeld) en doe lekker nonchalant. Jij hebt laten weten wat je van hem vindt door het SMS-je en nu is de beurt aan hem. Ga je je nu afhankelijk opstellen dan maak je geen schijn van kans. Ga lekker leuke dingen doen en zorg dat hij af en toe ziet hoe leuk je het hebt zonder hem, wedden dat ie hapt? Knipoog
Vrouwen zijn zo doortrapt Lovers

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:20

Cody schreef:
Klopt. *LOL*
Playing hard to get lijkt soms de enige manier te zijn. Wat Manon zegt, zorg dat je er tiptop uitziet als je hem 'toevallig' tegenkomt (niet in de Sting dus maar in de stad als hij pauze heeft bijvoorbeeld) en doe lekker nonchalant. Jij hebt laten weten wat je van hem vindt door het SMS-je en nu is de beurt aan hem. Ga je je nu afhankelijk opstellen dan maak je geen schijn van kans. Ga lekker leuke dingen doen en zorg dat hij af en toe ziet hoe leuk je het hebt zonder hem, wedden dat ie hapt? Knipoog
Vrouwen zijn zo doortrapt Lovers


Leuk is dit, op het kippenhok is er een topic over onderzoek over dat vrouwen leugenachtig zouden zijn. Nou, hier zie je de redenen ervoor staan. Ze hebben gewoon geen keus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:22

Jillie schreef:
Ervaring?!??!


Hahaha, ja, zo door de jaren heen heb ik het gekregen, maarre dat wist jij toch wel??? Beetje bijgekomen van gisteren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:43

Desiree"]
[quote="Cody schreef:
Klopt. *LOL*
Playing hard to get lijkt soms de enige manier te zijn. Wat Manon zegt, zorg dat je er tiptop uitziet als je hem 'toevallig' tegenkomt (niet in de Sting dus maar in de stad als hij pauze heeft bijvoorbeeld) en doe lekker nonchalant. Jij hebt laten weten wat je van hem vindt door het SMS-je en nu is de beurt aan hem. Ga je je nu afhankelijk opstellen dan maak je geen schijn van kans. Ga lekker leuke dingen doen en zorg dat hij af en toe ziet hoe leuk je het hebt zonder hem, wedden dat ie hapt? Knipoog
Vrouwen zijn zo doortrapt Lovers


Leuk is dit, op het kippenhok is er een topic over onderzoek over dat vrouwen leugenachtig zouden zijn. Nou, hier zie je de redenen ervoor staan. Ze hebben gewoon geen keus.
[/quote]

Vanwege de onafhankelijkheid??

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:53

Lovely"]
[quote="Desiree"][quote="Cody schreef:
Klopt. *LOL*
Playing hard to get lijkt soms de enige manier te zijn. Wat Manon zegt, zorg dat je er tiptop uitziet als je hem 'toevallig' tegenkomt (niet in de Sting dus maar in de stad als hij pauze heeft bijvoorbeeld) en doe lekker nonchalant. Jij hebt laten weten wat je van hem vindt door het SMS-je en nu is de beurt aan hem. Ga je je nu afhankelijk opstellen dan maak je geen schijn van kans. Ga lekker leuke dingen doen en zorg dat hij af en toe ziet hoe leuk je het hebt zonder hem, wedden dat ie hapt? Knipoog
Vrouwen zijn zo doortrapt Lovers


Leuk is dit, op het kippenhok is er een topic over onderzoek over dat vrouwen leugenachtig zouden zijn. Nou, hier zie je de redenen ervoor staan. Ze hebben gewoon geen keus.
[/quote]

Vanwege de onafhankelijkheid??
[/quote]
nee, om te voorkomen dat ze gewoon gebruikt worden en niet serieus genomen worden.