Wat nu??(liefde) sms gestuurd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 15:39

Je moet maar zo denken als Bridget Jones 2: Man must pursue!
En hoe leuk die jongen ook is, hij verdient je echt niet: 'I dont wish you ill, I dont wish you well, I DETACH!'
Heeeeel veel succes! Hou ons op de hoogte!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-02 16:03

Ik moet hem maar vergeten!! Die eikel

pmarena

Berichten: 48118
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 21:10

Nou ik begrijp wel dat je het af wilt sluiten ,
en begrijp heel goed dat als je 'm nu tegenkomt , je "bang"bent dat hij denkt dat je 'm nog steeds wilt ...

En als je 'm nu dus tegenkomt weet je jezelf geen houding te geven ,
moet je nou luchtig tegen hem doen , boos of lief , of net doen alsof je 'm niet kent ?

Ik ken dit , en kan wel zeggen dat dat niet prettig is , als je zo sterk bent om even naar 'm toe te gaan en er luchtig over te praten , dan kun je misschien een normaal vriendelijk gesprekje voeren als je 'm tegenkomt .

Da's beter dan allebei met een rood hoofd elkaar in de gaten houden en geen dom woord zeggen , waarbij het zwEet je uitbreekt Haha!

En dan wordt het dus met een rooie kop jezelf voor banketstaaf zetten Knipoog
en je naderhand naar voelen als je 'm hebt gezien.

Dan heeft hij je pas echt in de hand ....

Sorry als ik je in verwarring breng hoor !

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 14:29

Ik moet hem vergeten, maar er knaagt steeds iets aan me, dat zegt, dat er iets onverwachts gebeurt. Ik bedoel, hij schijnt best verlegen te zijn en op het feest stond hij ook niet echt relaxt, hij stond af en toe te praten met Hans(de mede-eigenaar van Mid-Town) En toen ik hem voor het eerst zag hier bij Mid-Town, toen maakte hij even een praatje met Danny en Ferry en toen merkte ik ook dat hij wat onzeker was, aan zijn antwoorden te horen.

Ik denk steeds, misschien vind hij me echt wel leuk, maar door dat best wel heftige sms-je, hij zoiets heeft van Wow, dat gaat me een beetje snel.
Ik bedoel, hoe lang ken ik hem nou.Misschien was het allemaal maar stoere praat, dat hij al een meisje heeft. Ik bedoel opscheppers zijn onzeker, anders vertel je gewoon de waarheid.

Ik heb dus nog een klein beetje hoop, maar ik weet niet wat ik er aan zou moeten doen. Misschien moet ik iemand laten vragen wat hij van me vind
of vragen hoe hij is??

Ik weet het niet, ik durf het hem in iedergeval niet zelf te vragen Bloos
Ook als ik langs de Sting loop, krijg ik de kriebels. Wel zou ik hem dolgraag willen zien, kijken of ik nog steeds de zelfde gevoelens heb, voor hem. Het kan natuurlijk ook gewoon de sfeer zijn geweest. Op zo'n feest voel je, je natuurlijk heel anders dan de volgende dag. En dat wil ik juist weten. Misschien vind ik hem nu wel helemaal niet meer leuk.

Ik probeer om geen hoop meer te hebben, maar ik an het me nog steeds niet voorstellen dat hij al die dingen die hij zei, niet meenden. Hij vroeg de volgende ochtend,ook of ik er geen spijt van had, dat ik hier was blijven slapen. Ik voelde me ook niet helemaal goed (was heel erg moe en slap) en toen ik wat had gegeten, vroeg hij of ik me al wat beter voelde.Ook zei hij, dat hij helemaal geen zin had, om naar Impuls te gaan, hij was heel erg moe.En hij lachte een keer heel lief naar me toen ik zei hoeveel of hoe weinig we geslapen hadden. En toen hij naar me lachte, was ik echt verliefd. Hij lag daar ook met zijn mooi bruine,blote ,gespierde bovenlijf op de bank. Hij zag er toen ook echt uit om op te vreten. Ik dacht ook steeds, zal ik hem een kus geven, maar dat durfe ik toch niet.

Ik snap het dus niet. En ben bang dat mijn sms-je hem heeft afgeschrikt, en als dat zo is, dan baal ik Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 14:39

Als zo'n sms'je hem al afschrikt, wat moet hij dan met zo'n spontaan tiepje als jij? Zoek dan liever iemand die dat kan waarderen en het leuk vindt, je spontaniteit.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 14:43

maar ik zei, dat ik hem heel leuk en lief vond. En dat ik steeds aan hem moest denken. Dat is toch best wel heftig.Ik had het idee, dat hij me echt leuk vond en dat ik dat niet echt liet merken en daarom liet ik hem dat weten door dat sms-je. Achteraf stom van me, misschien was het heel anders gelopen als ik gewoon had gevraad hoe het me hem ging, gewoon heel algemeen.

pmarena

Berichten: 48118
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 15:16

Carlosje , het zou heel goed kunnen dat je gelijk hebt en hij geschrokken is van dat SMS-berichtje .

Het vervelende is nu dat je niet weet waar je staat , wat hij voelt voor jou.

IS hij een eikel of GEDRAAGT hij zich alleen als een eikel (en wil je wel iets met iemand die dat doet , ook al is 'ie eigenlijk een lieverd ?) .

Ik zou ook erg schrikken van zo'n SMS-je hoor , zelfs als ik iemand heel erg leuk zou vinden !
Hij weet immers waarschijnlijk net zo min als jij wat hij er nu mee moet....

Wat ik in m'n vorige berichtje al zei , dat probleem heb je nu dus al , dat je je vervelend voelt als je 'm ziet , omdat je niet weet wat je ermee aanmoet...

Is het een eikel , doet 'ie als een eikel , of is 'ie hartstikke lief ?

Je weet het niet , dus weet je ook niet hoe je je tegenover hem moet gedragen....Dat is het moeilijke.

Als je het lef hebt kun je het beste op een open manier proberen het met hem uit te praten , zonder meteen te intiem of te afstandelijk te doen.

Gewoon eens SMS-en , dan sta je ook niet met zo'n rooie kop voor 'm Knipoog
Vraag dan bijvoorbeeld heel simpel of hij is geschrokken van dat vrij heftige SMS-je , en of je daarom niks meer van 'm hoort ?
Wees eerlijk en ga er voor je eigen bescherming vanuit dat hij verder niks wil .
Wil hij wel kijken wat het met jou wordt , dan zal hij dat zelf aan moeten geven waarna jij kan besluiten of je het wel of niet wilt proberen.

Niet meteen vragen of hij van je houdt of niet , dat weet hij waarschijnlijk zelf ook nog niet , en als hij wel zeker weet dat hij niks met je wil dan klinkt je ook zo wanhopig....

Laat weten dat jij hem leuk vond en best zou willen kijken of het wat zou kunnen worden tussen jullie , begion gewoon als goede vrienden als je elkaar mag.

Hou het dus vriendelijk en op de vlakte , ga niet te diep totdat hij zelf aangeeft erover te willen praten.

Wat hij ook voelt op dit moment , je kunt maar het beste zekerheid hebben , dan weet je hoe je ermee om moet gaan en voel je je niet zo onzeker......

Wil hij niks met je dan is het ook prima , kun je tenminste weer lekker verder zonder dat je steeds het gevoel hebt dat je hem in de steek laat....

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 15:30

ja, je hebt gelijk pmarena.

Ik zat er al, aan te denken om hem een sms-je te sturen, maar wist niet wat ik erin moest zetten. Ik wou bijvoorbeeld zeggen dat ik het wilde vergeten en dat als we elkaar zouden zien, dat, dat gewoon als vrienden is en niet dat we elkaar nu haten.Maar stel dat hij me nog wel leuk vind
, dan is het niet leuk om te horen dat die ander het maar wil vergeten, dat zal ik ook niet leuk vinden Verdrietig Ik heb natuurlijk ook een berichtje ingesproken op zijn voice-mail dat ik wilde weten hoe het zat tussen ons en wat hij van me vond. Ik zei dat ook een beetje kortaf, omdat ik natuurlijk al die verhalen had gehoord en nu wel eens wilden weten hoe het zat.

Wat zal ik dus moeten sms-en?? gewoon hoe het met hem gaat en of hij is geschrokken van het sms-je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 15:44

Hee, carlos, hebben we het nog over die sting jongen, die je in de steek heeft gelaten. Kom op meid, laat die jongen toch stikken, als ie je leuk vind, dan had ie je wel gebeld of iets dergelijkss.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 16:01

Pipo schreef:
Hee, carlos, hebben we het nog over die sting jongen, die je in de steek heeft gelaten. Kom op meid, laat die jongen toch stikken, als ie je leuk vind, dan had ie je wel gebeld of iets dergelijkss.
Yep. You'll only make it worse!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 16:21

waarom??

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 17:11

je maakt het jezelf heel moeilijk door er zoveel over na te denken....
je zou wel naar die winkel kunnen gaan om te kijken hoe die reageert, maak een luchtig praatje met em ....
als je dit niet durft kun je idd smsje sturen, maar dan heel luchtig
" hey ik heb je al tijdje niet gesproken, hoe is et met je?. bijvoorbeeld....
maar als hij dan niet reageerd moet je hem laten, ga niet als een wanhopige achter em aan lopen, is niet goed voor jezelf en denk ook niet dat hij dan meer voor je gaat voelen....

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 17:40

ja, je hebt gelijk. ik stuur hem een heel algemeen sms-je en als hij daar niet op reageert dan laat ik hem. Maar zal ik ook zeggen dat ik dat vorige sms-je niet had moeten sturen??

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 17:42

hmzz nee zou ik niet doen
waarschijnlijk is hij dat smsje al vergeten en gaat hij al door met zijn leven...
zou het gewoon lekkur algemeen houden en niet meer over toen hebben...

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 17:47

ja, net zo algemeen als vrienden en dat wil ik ook. Niet dat ik met hem omga, maar als ik hem tegen kom, dan wil ik wel met hem kunnen praten.
En geen scheve bekken. Zal ik zeggen dat ik gewoon vrienden wil blijven??

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 18:30

Nee, je moet helemaal niks over jullie zeggen. Gewoon algemeen! "Hey hoe gaat t? Zonde he met dit mooie weer werken!" en verder niks. Ik zou bijna je telefoon willen afpakken om te voorkomen dat je een te intiem smsje stuurt. Gewoon doen alsof er niets aan de hand is. Wat ik er uit opmaak, vindt hij je helaas niet leuk en hij vindt het makkelijker om niets meer te laten horen dan om dat eerlijk te zeggen.
Misschien hard, maar het lijkt wel of je al onze andere berichtjes toch steeds zo weet op te vatten dat je nog wel hoop hebt. (Snap ik ook wel hoor als je verliefd bent.)

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-02 09:56

Ik ben niet verliefd, maar ik wil het gewoon weten. Ik hoef niets met hem, maar ik wil wel gewoon met kunnen praten als ik hem zie. Ik probeer om geen hoop meer te hebben.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 10:55

Ik heb besloten dat ik hem een sms-je ga sturen,waarin in ik zeg dat ik het stom van mezelf vond, dat ik dat sms-je heb gestuurd en dat berichtje heb ingesproken. Het sms-je,omdat hij zo lief voor me was en ik dat niet echt liet merken en daarom dat sms-je stuurde en dat berichtje(wilde weten hoe het precies zat) omdat, ik een stom verhaal had gehoord en ik wilde weten hoe het zat uit zijn eigen mond.

En ik wil hem bedanken voor het logeren en dat hij mijn taxi heeft betaald. En dat ik dat erg lief van hem vond. En dat ik gewoon met hem wil kunnen praten als ik hem tegen kom.

Misschien is het stom,maar een stemmetje in me zegt, dat ik dit gewoon moet doen.

Ik zet er niet in, dat ik nog steeds aan hem denk, dus gewoon algemeen.

Dus als ik hem daarna tegen kom weet hij dat teminste en kan ik hem gewoon gedag zeggen.

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:29

Ik snap best dat je dat wil doen. Of het verstandig is, dat is een 2e. Als jij denkt het hiermee te verwerken dan zou ik het gewoon doen.

Ik ben het volledig eens met het onderschrift van Karin.

Succes. Ik ben benieuwd wat eruit komt van het sms-je.

Merilyn

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 11:38

dank je wel. Ik wacht het af

pmarena

Berichten: 48118
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 12:30

Succes , dit is het beste hoor , anders blijf je maar met 1001 vragen in je hoofd rondlopen , dat is zeker niks !

Ben benieuwd of hij nog een berichtje terugstuurd.... Knipoog

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 13:04

ja, inderdaad. Ik weet gewoon zeker dat me leuk vond(of vind), dat kan niet anders. Hij was zo lief voor me.

Mer1980

Berichten: 18834
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:18

carlosje schreef:
ja, inderdaad. Ik weet gewoon zeker dat me leuk vond(of vind), dat kan niet anders. Hij was zo lief voor me.


Ik kan je helaas uit ervaring zeggen dat mannen ook goed alsof kunnen doen. Mannen die lief voor je zijn voor je klaar staan, waar je denkt wat mee te hebben. Echt waar het zijn er een hele hoop die dat super kunnen faken.... en het komt te vaak voor. Huilen

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:40

Ja helaas wel Merilyn, moeilijk om mannen te vertrouwen na zo'n ervaring. Vind het ook nog steeds moeilijk hoor om iemand helemaal te vertrouwen, altijd zo bang dat het toch niet helemaal waar is wat er gezegd wordt.....

Maar ja wederzijds vertrouwen is in een relatie heel belangrijk en daar zit nog vaak het knelpunt bij mij.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 14:28

ik heb hem dat sms-je gestuurd en hij sms-te terug en zei, dat ik al aan mijn zus had verteld, hoe hij inelkaar zat en vroeg wat voor verhaal ik over hem had gehoord?? Ik heb terug ge-smst da ik tegen mijn zus had gezegd dat ik hem leuk vond, maar dat zei heeft gehoord dat hij een player was. Ik wacht nog op zijn sms-je Bloos