voor Nimber (en alle anderen die wel van groen houden)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 16:20

Eerst de nagel natuurlijk:
Afbeelding
dit is dan de kleur groen..
Afbeelding
en dit is gewoon om je jaloers te maken...
Afbeelding
en nog een keer
Afbeelding
dit is echt de laatste.
Speciaal voor jou heb ik vanochtend gedoucht en mijn haar los op laten drogen, dit is dus het resultaat...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 16:23

Wauw! Dat is ook een mooi kleurtje voor de teennagels van Bart! *LOL*

BTW: Waarom krijg jij wèl een gave bos krullen als je je haar zo laat opdrogen en krijg ik een enorme bos pluis?

*jaloers* Frusty

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 16:30

van boven ziet t er niet uit, vandaar deze self-made foto's van onderen oid...
Waren er wel een stuk of 20, maar de meesten zijn mislukt... Ben ik ff blij dat ik een digi-cam heb...
HEb ook nog foto's van vis Flip, die nu bij de harts (zo heet dat tegenwoordig, pfff) van mijn zusje woont... Lachen hoor.. Is een kruising tussen een voorn en een goudvis... Idioot gewoon.
Binnenkort hebben we waarschijnlijk nog mee rvissen (onze vijver is overbevolkt) dus mensen die een leuke idiote vis willen in hun vijver: je bent welkom! Zal die foto ook nog ff bewerken en uploaden... Geweldige vis die Flip!

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 17:17

Als ik mijn haar zo laat opdrogen zie ik er ook zo uit Scheve mond\

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 17:27

oooooooooh ik ben Jaloers! ik ben gewoon net een dweil een echt steilharigetekkel lijkt het meeeeeeen en met krulspelden houd het 1 uurtje en dan zakt alles uit *huil* ikke ook krullie's ene die groen is gaaaaaaaaaaaaaaaf

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 17:31

Ik vind het irritant!
Kan er geen borstel door heen halen, staat hlemaal overeind... Misselijk

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 17:38

aaarrrrggggggg en als ik krullen wil moet ik onwijs veel geld uitgeven bij de kapper en jij vind ze irri... haha ik vind ze echt heeeeel gaaf vooral toen je laatst zo'n roodkleurtje erdoor had was *cool*

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 17:41

pff willen jullie allemaal krullen? zullen we ruilen?
gat als ik mn haar heb gewassen en gedroogt heb ik een krullenbos, laat ik mn haar los is t tien minuten stijl, staat t daarna weer 'stijf' van de krullen. als ik een hele hoge staart in doe valt het in slagen dat is wel leuk.
hm ik laat mn haar misschien steileren (mn moeder en oma zijn jaloers hihi)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 18:57

Krullen zijn best leuk. Pluis niet. En dat gebeurt helaas wel als ik het zomaar laat opdrogen of als ik door de miezer fiets of loop. Bah. Boos!

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:15

Ik heb ook stijl haar en wilde krullen(hoezo blij zijn met wat je hebt Verward ) afijn ik zo slim om mn pappie veel geld uit te laten geven aan de kapper, en ikke had krullen in mn haar. Nou heb ik heeeel stijl, en heel glad haar, dus ze zeiden daar nog, het blijft waarschijnlijk maar een weekje zitten, en nog extra van die chemicalien erover(jak wat stinkt dat spul) nu inmiddels een halfjaar later, en als ik mn haar zonder te borstelen na het douchen laat drogen zitten er nog steeds krullen in Party!! toch een redelijke investering geweest, als ik ze zat ben haal ik er een borstel door en zijn ze weg *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-01 20:01

ja, idd: je moet er maar mee leren leven. Ach ja, het irritantste is als ik een staart wil, en ik wil het GLAD, dat het dan dus echt alles behalve glad gaat... Sjonge, sta je daar. Denk je: ok, die ukkel krul/bobbel rotding is er ook weer uit, zit er 2cm verder weer een. Nou... Afbeelding
Maar goed, die groen is echt zo vies. Ik neem hem wel mee als we eens gaan mini-meeten oid...
Heb ook nog d blauw en aubergine (= mijn paars).
Voor mijn examen wil ik alle nagels een ander kleurtje geven, zegt mijn moeder: dan zit je d'r lekker geconcentreerd bij... NOUHOU! Ikke wil vrolijke kleurtjes...

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 10:21

ikke heb suuuuuuper veel kleurtjes..
van kanariegeel tot zwart..
en van zacht roze tot zuurstokroze...
dus we kunnen ooit n mini bokt-vrolijke kleurtjes-meeting houden

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 19:29

ik heb geen stijl haar en geen krullen, iets er tussen in. Ik weet wel dat ik heeeel veel haar heb.