Ik heb zelf plannen om over een jaar naar Frankrijk te gaan, ik kan daar aan het werk, mijn paard kan mee.
Ik ben me aan het oriënteren op de huizen daar, ben mijn Frans aan het ophalen en moet nog veel dingen doen, maar om eerlijk te zijn, zie ik door de bomen het bos momenteel niet.
Ik wil zoveel dingen tegelijk doen en vind het allemaal erg moeilijk. Vooral doordat ik nu zoveel info krijg en nog zoveel vragen heb over alles, waar ik niet echt een duidelijk antwoord over kan krijgen.
Ik ben op zoek naar mensen die ook de stap hebben genomen, een huis hebben gekocht/gehuurd in buitenland... liefst ook paard mee hebben genomen.
Hoe bevalt het daar? Valt het tegen? Qua taal en mensen?
Kende je de taal al?
Word je geaccepteerd door de mensen daar?
Ik kan geen werk vinden wat te maken heeft met mijn studie nu meteen, maar kan aan een andere job komen die ook redelijk tot goed betaalt (in ieder geval waarvan ik mezelf en paard kan onderhouden). Vanuit die job wil ik me verder gaan oriënteren op werk waarvoor ik geleerd heb.
Ik zou graag willen weten, hoe je het aangepakt hebt met werk?
Meteen werk gevonden wat je "interesseert"? (waarvoor je hebt geleerd?) Óf eerst iets anders gedaan?
Kortom: brand los... en als ik de verhalen lees.. dan kom ik vanzelf bij meer vragen eventueel..
Alvast bedankt