Help Sjimmy aan goede fopdrachten!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Help Sjimmy aan goede fopdrachten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 16:55

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=688863#688863 n.a.v. dit topic hierbij de zéér dringende oproep: Kent iemand nog goede fopdrachten? Het mogen ook nieuwe zijn, maar ze moeten wel steengoed zijn, aangezien het 'slachtoffer' behoorlijk slim schijnt te zijn (en daar ook behoorlijk mee te koop loopt, vandaar), dus het moet niet al te doorzichtig zijn.

Sjimmy, kun jij misschien uitleggen wat zo ongeveer de werkzaamheden van het slachtoffer zijn? Dan kunnen de fopdrachten daar wellicht op aangepast worden!

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 17:00

Laat hem een plintentrapje halen omdat er wat spinnewebben zitten.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 17:01

Ik zal er straks ff de hele jaargang Onze Taal van 2002 op naslaan, die hebben net een serie lopen over fopdrachten... Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 17:01

Misschien kun je hem vragen als hij 'veldwerk' gaat doen of hij wat speciale kruiden (naam moet nog bedacht worden) mee kan nemen, voor je thee, is goed voor je concentratie! Haha!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 17:37

Mijn vriend werkt op een motorfietsbedrijf en en daar hebben ze wel eens iemand weg gestuurd om hamerstelenvet te gaan halen. En de winkeliers daar hebben heel goed meegewerkt, want hij is naar een stuk of 4 andere zaken doorverwezen, voordat iemand hem vertelde dat hij in de maling werd genomen.

Koetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 17:54

Dat plintentrapje deden ze bij ons op school ook altijd, erg grappig..
Of een Belgisch woordenboek, ook van die humor..hihi Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 19:17

haha.... tnx lau!
Zijn werkzaamheden zijn tot nu toe zich een beetje inlezen en af en toe mee met veld werk (grondboringen doen en peilbuizen plaatsen).
Ik weet het al, ik ga 'm eens vragen om een peilbuis met een dichtfilter.... (haha die bestaan dus niet). Het probleem is..... als ik een woord tegen 'm zeg dan krijg je er meer dan 1000 terug.....
Verder gaat hij over een tijdje bodemonderzoeken rapporteren.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 19:42

Daar gaan we dan, een bloemlezing uit 3 opeenvolgende verzamelingen fopdrachten:

* de map met zoekgeraakte stukken
* de vierkantegatenboor
* het doosje losse pixels (je weet wel, voor je beeldscherm) Haha!
* luchtbelletjes voor de waterpas
* zakjes rasterpuntjes
* een glasmagneet

En als hij straks naar buiten gaat, dan moet hij niet vergeten om zijn duimstok van tevoren te laten ijken. En bij bodemonderzoek is het ook altijd heeeeeel belangrijk om het midden van de horizon op te zoeken. Haha!

Erg grappig vind ik de 'aanzaagzaag', die nieuwe timmermannetjes moeten gaan halen als ze te veel hebben afgezaagd. Of een emmertje stroom, voor als het verlengsnoer niet werkt. Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:27

Hem 1 dag kennende denk ik dat alleen die eerste gaat lukken.....
Al kon hij vandaag zijn snelkoppelingen op de PC al niet vinden (dat wordt wat...)

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:31

Mij hebben ze eens weggestuurd voor een blinde halfgeleider voor de grote schrobzuigmachine. Een halfgeleider schijnt wel te bestaan, maar een blinde...

Het mooie was dat ze er in de winkel ook in trapten. Haha! Ikke nog heel serieus naar mijn collega's op kantoor gebeld... Frusty Clown

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 22:28

Jammer dat jullie bodemonderzoek doen (nou ja voor ons niet, wij meten nl. al in de schoorstenen Haha! ), je krijgt iemand best koest door hem 10 keer de schoorsteen in te sturen, liefst via de kooiladder natuurlijk.

Ik weet niet of jullie met zuurstofmonitoren werken, de standaard van 21% zuurstof laten zoeken (daar gebruiken wij dus gewoon buitenlucht voor).

Of grondmonsters af laten wegen, want moeten bijv. precies 50,0000 g zijn, moet zo aangeleverd worden naar het lab, mag met monsterneming echt niet meer in de pot komen. Extreme duivel

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 22:40

Een potje ooievaarskuitvet halen Haha!

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 22:53

nog een oude bekende: Het aardbeienladdertje *LOL*

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 08:49

haaa ik heb er een verzonnen.... maar ik ga niet mee naar buiten, ik denk dat ik 'm even door moet spelen aan de onderaannemer met wie hij zo meegaat (hij zit hier nu alweer tegen me te kletsen..... Frusty en tegen zijn computer.....)
Mijn fop opdracht.... maar een grondboor meenemen en 1 schep en doodleuk hem die schep nemen en zeggen dat er op 2 meter diepte een monster genomen moet worden..... Haha!