1: Wat bedoelen ze in godsnaam met batig saldo/slot??? Batig is positief, maar ik snap de hele clou niet, betekent het nou dat het cultuurstelsel over het algemeen positief is geweest? Dat lijkt me ietsjes te simpel, maar ik vind het zo vaag gesteld allemaal. Dus iemand suggesties?
2: Wat moet je nou precies weten van de casussen, mijn leraar is er nogal vaag over, of misschien heb ik een hoofd als een vergiet. Hij zei zoiets als dat je de kern (is geen nl he?) moet weten en weten waar t over gaat. Naja, da's lekker! Geschiedenis is zo

3: Over dld, wat bedoelen ze nou weer met decentralisatie bij de conf van Potsdam? 4x de, en ik snap er 3. Decentralisatie is toch dat ze het bestuur niet op 1 plek willen hebben ivm angst voor een nwe invasie? Ook weer zo vaaaaaag...
4: Wat is het financieel economisch bankroet en het politiek moreel bankroet... Heb geen eco, en als ik dit zo lees wil ik het eigenlijk ook niet weten, maar zoals ik het las is het wel belangrijk om te kunnen uitleggen waarom de DDR nou uiteindelijk zo slap was en er dus een eenwording kwam. Maar ik wil gewoon weten wat t precies is. Morgen kom ik ongetwijfeld met meer vraagjes... Pfff... wordt er zo

Net naar natuurkunde gekeken, dat snap en kan ik wel, maar ja, ik moet het nog wel OEFENEN, en dat heb ik dus maandag... grrrr...
Naja, woensdag ook nog engels text, 2 vragen gedaan vandaag (96 laatste text), ik had ze gelijk allebei fout. Zo ging het ook met mijn mo, ik maakte m helemaal bagger omdat echt alle concentratie weg was... *diepe zucht*