Waar rijden al die Nederlanders naartoe?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eilandje

Waar rijden al die Nederlanders naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 14:54

Dat vraag ik me dus echt af. Ben daarstraks van thuis naar mijn studentenkamer gereden, & de eerste 15 km is geen autostrade & kan je dus de nummerplaat van je tegenligger zien, & ineens zag ik dat een tegenligger een Nederlandse nummerplaat had, & de auto erachter ook, & de auto daarachter ook, enzovoort. Enfin, ik dacht eerst nog dat het om een grote Nederlandse familie ging die elkaar aan het volgen was op weg naar een familiefeest oid, maar toen er na een tiental auto’s één Belgische kwam, & daarna weer een hele hoop Nederlandse, had ik wel door dat het dat niet kon zijn. Enfin, tijdens die 15 km was dus echt, zonder overdrijven, twee derde van mijn tegenliggers met Nederlandse nummerplaat.

Oké, het is de eerste maandag van de vakantie, er vertrekken veel mensen op vakantie, maar
- slechts 1 van al die auto’s had een caravan, & er waren ook bestelwagentjes enz bij, daarmee rijd je toch niet naar Spanje?
- of je nu naar de Belgische kust wil, of de Belgische Ardennen, of naar Frankrijk of verder door naar het zuiden, dan moet je toch helemaal niet over de eerder smalle baan van Aarschot naar Herselt?

Dus waar rijden jullie landgenoten naartoe?

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 16:24

Als wij op vakantie gingen naar Frankrijk of Italië ofzo, hadden we ook nooit een caravan, we deden het gewoon allemaal in de achterbak.

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 18:49

Ja als wij op vakantie gaan doen wij ook alles in de achterbak en gaan we naar oostenrijk dan nemen we de skibox mee.
Ik denk niet dat iedereen een caravan meeneemt, want er zijn genoeg mensen die naar Spanje gaan met de auto en daar slapen in een hotel.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 19:25

wij gaan dit jaar naar frankrijk, en wij gooien ook gewoon alles in de kattenbak

Linnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 19:53

wij gaan altijd met de auto op vakantie (ook naar spanje), maar hebben nix er8er hangen of op t dak.. we proppen het allemaal in de 8erbak....

kissie linnie

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 22:44

Heerlijk zo'n grote Disco op grijs kenteken, deur open, zooi erin, deur dicht. Niks erachter of erop, gewoon erin. Lang leve de tent.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 23:31

Of ze zijn voor duistere zaakjes in Belgie..... }> Cool }>

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 23:45

marieketencate schreef:

Hahahaahaha, zijn de benzineprijzen daar niet gestegen en hier wel ofzo?
alle limburgers die even komen bijtanken Knipoog

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 15:45

orri"]
[quote="marieketencate schreef:

Hahahaahaha, zijn de benzineprijzen daar niet gestegen en hier wel ofzo?
alle limburgers die even komen bijtanken Knipoog
[/quote]

Ja, daar is het tanken veel goedkoper Knipoog
We kwamen zelfs een keer zonder benzine te zitten in Belgie, omdat mijn vader zonodig in Belgie moest tanken en niet in Frankrijk Verward

lysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:45

auk schreef:
wij gaan dit jaar naar frankrijk, en wij gooien ook gewoon alles in de kattenbak

kattenbak??? Verward

Minne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 22:43

Ik weet het, allé denk ik. Ze kwamen van rock Werchter !

Ik ben daar namelijk zelf naartoe geweest en het stikte er van de Nederlanders, echt ik dacht even dat ik in Holland zat ipv in België.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 22:48

lysie"]
[quote="auk schreef:

kattenbak??? Verward
[/quote]
Ja kattenbak Haha! Is dat geen uitdrukking bij jullie? da's best wel behoorlijk normaal hier in Limburg hoor *LOL*
Dat doen wij trouwens ook, alles in de kattenbak knikkeren *LOL*

En tanken, dat doe je niet in België als limburger zijnde, dat doe je in Pruusenland Knipoog . Daar is het een stuk goedkoper Pling

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 00:21

Veel mensen gaan gewoon naar de camping Haha! Ik ken veel mensen die ik België ergens een stacaravan op de camping hebben staan...