Mijn arme tenen, ik ben echt lomp...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mijn arme tenen, ik ben echt lomp...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 19:32

Mijn tenen hebben het maar slecht met mij. Als ik hun was had ik vorige week al een nieuwe eigenaar gezocht Knipoog
Af en toen ben ik zooooooooooo onhandig Frusty

Woensdag zat ik met blote voeten achter mijn bureau en reed met mijn bureaustoel over mijn grote teen heen. AU! Flinke snee en veel bloed, jakkie.
Vandaag was ik in mijn "kantoor"aan het dweilen. En een beetje te enthousiast ging ik met het dweilding heen en weer en vergat mijn voet op tijd weg te halen. Ging ik met dat dweilding (van Kwikkie Party!! ) over mijn tenen heen. Het gevolg was veel bloed en een snee op mijn teen naast mijn grote teen en over de middelste teen. Huilen

Hoe doe ik het toch?
Ik zit altijd al helemaal onder de blauwe plekken maar mijn tenen zijn wel extra zielig nu geloof ik Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-06-02 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 19:39

*LOL* *BLONDIEJ!!* whahahaha ik heb gelukkig zelf tenen anders had ik je tenen wel geadopteerd Haha! vind ze wel zielig hoor !!! *LOL*

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 19:41

Troost je Katrien, je bent niet alleen, op reis was het een bungalow waar we in sliepen en Virginie en ik sliepen rechts en mama en papa links.
Om de bungalow binnen te gaan moet je drie trapjes op. Drie trapjes rechts, drie links. een meter afstand tussen de eerste tredes.
Ik smorgens op staan. Loop de drie trapjes af. blijf op de laagste trap staan en spring naar de laagste trap van mama en pap's bungalow binnen te gaan en val.

Dan... In het restaurant ga drinken halen(was zelfsevice) zie een trap nu val met ice tea en al op de grons, ice tea valt op m'n hoofd.

[edit:BartVB]me = m'n }> Knipoog[/edit]

Koetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 20:31

Ah, wat zielig! Hihi, zal ik maar een beterschapskaartje aan je tenen sturen?

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 09:23

Pouskintje schreef:
Troost je Katrien, je bent niet alleen, op reis was het een bungalow waar we in sliepen en Virginie en ik sliepen rechts en mama en papa links.
Om de bungalow binnen te gaan moet je drie trapjes op. Drie trapjes rechts, drie links. een meter afstand tussen de eerste tredes.
Ik smorgens op staan. Loop de drie trapjes af. blijf op de laagste trap staan en spring naar de laagste trap van mama en pap's bungalow binnen te gaan en val.

Dan... In het restaurant ga drinken halen(was zelfsevice) zie een trap nu val met ice tea en al op de grons, ice tea valt op m'n hoofd.

[edit:BartVB]me = m'n }> Knipoog[/edit]

Sorry Bart, schrijven is m'n }> beste vak niet.