ik krijg steeds rare mailtjes...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 13:29

Ik doe ze altijd gelijk weg van mensen die ik nie ken, nouja ik bedoel als het een vaag onderwerp is.

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 13:29

Maaike schreef:
jaaa idd die Goldfish heb ik nu al een stuk of tig keer gehad. Lekker irri. Gelukkig herkent onze computer die virussen wel anders wordt t gelijk zo'n zooitje he Haha!
ja die krijg ik ook steeds en een een of ander Lover..
heel vaag..irritant joh!! Boos!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 13:33

Ik had er ook een zoot. Normaal heb ik in 3 dgn max 10 spammeeltjes (ZWAAR IRRITANT, IK HAAT SPAM), nu had ik in 3 dgn 33 (!!) mailtjes. Allemaal op hotmail (mijn sh*tbox). Waarvan er 20 ofzo van die Joep Reehuis waren. Zwaar irritant, ik heb er één geopend, maar ide had zo'n rare file-extensie, die heb ik dus maar gewoon allemaal weggeflikkerd en ik hoop dat die l*l zijn computer eens leegmikt, want ik ken m niet en hoe hij in godsnaam aan mijn mailadres komt? Vast via zo'n spamgebeuren. Echt om je haren uit je hoofd te trekken en jezelf van op te eten!
Sowieso: als je iemand niet kent: nooit openen! Gewoon wegflikkeren, kan er niets mis gaan!

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 18:23

Nog 1 tip: Zet de voorbeeldweergave van je mailbox uit. Voor sommige virussen is dat al voldoende om te worden geactiveerd.