Het einde van Purno nadert...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Welke naam moet ik nemen??

Purno
14 (21%)
Maarten
51 (78%)

Totaal aantal stemmen: 65

Maarten

Het einde van Purno nadert...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 21:07

Nog 1 dagje en dan is het gedaan met dit o zo uit de hand gelopen purno-topic! *LOL* Ik verbaas me er gewoon nog steeds over dat Purno zo'n rage is geworden en ik heb heel erg genoten van alle leuke topics en vage acties!! Haha! Maar zoals men altijd zegt hoor je te stoppen op het hoogtepunt (in de meeste gevallen Knipoog Haha! ), dus doe ik dat bij deze... ik moet nog even heel goed na gaan denken of ik door het bokt-leven wil gaan als Purno, of dat ik weer Maarten moet worden. Even serieus nu... als Purno ben ik altijd errug melig, als Maarten meestal gewoon serieus. Ik ben dus aan het twijfelen of ik Purno moet blijven of weer Maarten moet worden. Ik kan natuurlijk ook Purno houden als naam en af en toe eens verschijnen op bokt als Purno zijnde! Party!! Maaaaaarrrrrr.... dat zien we nog wel, dat blijft een verrassing of purno af en toe nog terug komt of niet! Lachen

Even een vraag aan jullie... moet ik de naam Purno houden of zal ik gewoon weer Maarten worden??

oh... trouwens... dat het forum uit de lucht gaat, betekent natuurlijk niet dat jullie op moeten houden met foto's bewerken van wie dan ook!! Af en toe een leuk purno-topic in het kippenhok is ook niet verkeerd. For old times sake! Party!!

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 21:13

Wordt maar weer gewoon maarten, dan heb je het Purnotijdperk als het ware echt af gesloten. Ik moet zeggen dat ik erg heb gelachen. Soms was het irritant, maar vaak ook erg leuk.

Buitenzorg en ik waren vandaag op de Zwarte Markt in Beverwijk, en we hebben toch vaak de naam Purno laten vallen, vooral bij een leuke paarse spijkerbroek en een paarse trui Party!! .

Het is dus wel leuk, en ja idd... het is beter nu te stoppen, anders gaan mensen het echt irritant vinden en dan krijg je dat zelfs een leuk Purno-topic in het kippenhok niet meer gewaardeerd wordt.

Goede beslissing om nu te stoppen, en veel succes met het kiezen tussen Purno en Maarten

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 21:13

Volgens mij is serieus blijven een beetje moeilijk, met een naam als Purno... Misschien kun je wel je Purno icoon houden, of een van de goed bewerkte foto's ofzo? En dan toch maar weer gewoon Maarten worden, tis idd langzamerhand wel leuk geweest.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 21:19

Sundancer schreef:
Beste Purno!

Waar je ook bent je zult altijd in mijn hart zijn!
Het gaat je goed! Haha!

*snik*... wat doe ik mijn vens aan!!!!! Verdrietig

Dit was een pb van een hele grote ven van mij... Scheve mond

Maarrrrrr..... het is genoeg geweest... morgen is de laatste dag... *slikt even een brok in de keel door*

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 21:22

Purno!
Zonder jou kan ik niet meer leven, blijf...... Haha!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 21:23

Purno"]
[quote="Sundancer schreef:
Beste Purno!

Waar je ook bent je zult altijd in mijn hart zijn!
Het gaat je goed! Haha!

*snik*... wat doe ik mijn vens aan!!!!! Verdrietig

Dit was een pb van een hele grote ven van mij... Scheve mond

Maarrrrrr..... het is genoeg geweest... morgen is de laatste dag... *slikt even een brok in de keel door*
[/quote]
Bah dit heet een PB bericht!
Nu krijg ik dreig meeltjes Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 21:33

solly Tong uitsteken Knipoog

is normaal gesproken niet mijn gewoonte om pb's openbaar te maken, maar ik vond dit zoooooo aandoenlijk Haha! Kon het dus niet laten

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 21:38

Purno schreef:
solly Tong uitsteken Knipoog

is normaal gesproken niet mijn gewoonte om pb's openbaar te maken, maar ik vond dit zoooooo aandoenlijk Haha! Kon het dus niet laten

Ok ok omdat je Purno ben is het je vergeven!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 12:28

Ik moet zeggen dat als je 2 dagen het Purno-forum niet leest (schande, I know) het wel erg moeilijk bij te houden is allemaal Knipoog
Dus als Purno weer verdwijnt moet Maarten maar weer terugkomen Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 12:57

Kom maar weer gewoon terug als Maarten hoor. Het was leuk voor zolang het duurde, en ik heb er af en toe smakelijk om zitten lachen. Maar wil je nu echt dat we je nooit meer serieus kunnen nemen?

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 17:26

Purno! Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 19:55

DUH: Purno natuurlijk, om nog herinnerd te worden aan die goeie ouwe tijd! Kunnen we af en toe nog hele foute paarse grapjes maken ook! *kust tenen* Anders is Purno zo heel erg ver weg.... dan ga ik huilen en krijg ik afkickverschijnselen!

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 21:12

Stoppen met het Purno-forum?
Stoppen met het Purno-forum?
We want more! We want more! Moooooooorrrreeee!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 00:09

Vanavond werd ik op de A28 ingehaald door een Purno-paarse auto. Heb ook net mijn nieuwe tweedehands Purno-paarse rijbroek in de was gegooid en mijn Purno-paarse sokken erbij. Ik denk Purno, doe Purno en leef Purno. Maar toch... als Purno besluit weer Maarten te worden, dan krijgt hij toch een speciaal paars plekje in mijn hart... Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 09:46

Huilen niet stoppen, Go Purno Go!

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 10:07

Ik zou kiezen voor 2 identities, gewoon Maarten als je serieus wilt zijn en Purno when you feel like it.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 12:43

Oh, ik zie het al: er moet gecheat worden! Echt jammer dat men Purno gelijk met het badwater weer weg wil gooien! Zo'n kans krijgen we echt niet meer Huilen

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 12:53

nee he niet stoppen Huilen
net nu ik een grote MEGA-PURNO-VEN word!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:32

Tja, dat is een moeilijke keus! Je kan idd gewoon weer Maarten gaan heten. Maar dan wel met een paars usericoon of zoals er nu voorheen Maarten staat, dan, iets met purno ofzow.

Maar ook bji mij zal er altijd een paars plekje in mijn hart blijven. Verdrietig
Wat emotioneel is dit..snik snik.

Ik heb ook steeds als ik in het dorp loop ofzo, dat ik heel vaak aan purno denk, met al die paarse dingen. Das best wel irri.

Maar goed. Stoppen op het hoogtepunt is natuurlijk niet altijd goed, je moet je vens ook de tijd geven om te doven *LOL*
Hihi, nou ja. Succes.