Ik verbaas me er gewoon nog steeds over dat Purno zo'n rage is geworden en ik heb heel erg genoten van alle leuke topics en vage acties!!
Maar zoals men altijd zegt hoor je te stoppen op het hoogtepunt (in de meeste gevallen
), dus doe ik dat bij deze... ik moet nog even heel goed na gaan denken of ik door het bokt-leven wil gaan als Purno, of dat ik weer Maarten moet worden. Even serieus nu... als Purno ben ik altijd errug melig, als Maarten meestal gewoon serieus. Ik ben dus aan het twijfelen of ik Purno moet blijven of weer Maarten moet worden. Ik kan natuurlijk ook Purno houden als naam en af en toe eens verschijnen op bokt als Purno zijnde!
Maaaaaarrrrrr.... dat zien we nog wel, dat blijft een verrassing of purno af en toe nog terug komt of niet! 
Even een vraag aan jullie... moet ik de naam Purno houden of zal ik gewoon weer Maarten worden??
oh... trouwens... dat het forum uit de lucht gaat, betekent natuurlijk niet dat jullie op moeten houden met foto's bewerken van wie dan ook!! Af en toe een leuk purno-topic in het kippenhok is ook niet verkeerd. For old times sake!

niet stoppen, Go Purno Go!