Mijn moeder wordt gek, mijn zusje is al Purno-ven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Mijn moeder wordt gek, mijn zusje is al Purno-ven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 21:02

Haha, mijn zusje is idolaat van het paarse afwassop, ze wilde zelfs persé afwassen... Overkomt mij nou nooit, maar lang leve het afwassop, want ze wil anders echt niet!
Ook heb ik ontdekt dat ik een fles paarse mousse voor in mijn haar op mijn wastafel heb staan, op het pak van mijn tissues zit ook paars... ehct het kan niet op.

Maar mijn moeder wordt opeens gek. Ze begon helemaal te zeggen dat ik eens op moest houden met dat Purno gedoe. Dit zei ze: "Ik heb nog nooit van die hele Purno gehoord (maar mam, t is Maarten, he's been here!), en nu opeens heb je het alléén maar over Purno, hou daarnou eens mee op!" Dus ik heel zielig en alleen in een hoekje gehuild! Gelukkig wist mijn zusje wel dat Purno 'dat paarse mannetje' was, want anders zou ik het niet redden hiero. En ik ben natuurlijk bijzonder trots dat ze stiekum door het Purno-virus gevat is! Lachen Schijnheilig (it wasn't me)

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 11:54

Daar kom ik dan aan zetten met mijn nieuwe paarse brood trommel en paarse drinkbeker, mijn paarse rijbroek, mijn paarse sokken, mijn paarse handschoenen, Paarse nagellak, mijn paarse t-shirt, mijn paarse bodywarmer en mijn paarse jas enz. enz... . Ik mis alleen nog een paars petje... Haha!

Maar.. ik heb wel een paars achterwerk!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 14:45

Honeybee schreef:
mijn paarse jas enz. enz

Bloos Ik lees dit en opeens denk ik ohoh, Haha! ik heb een knal paarse jas. Maar hij is iets lichter dan de purnopaarse kleur. Gelukkig Kusje

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 20:36

Aaaaaahhhhhhh Laudine.... wat vind ik dit aandoenlijk... je moeder wordt gek van Purno, je zusje is ook al aangestoken en toch blijf je purnoven?? Echt toppie van je!! *een Purnoknuffel van Purno!!* Knipoog

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 10:10

Wanneer gaat Purno op tournee?