Huh?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Huh?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 13:44

Komen hier net allemaal toeterende vrachtwagens van Sita (vuilophaalbedrijf) langs, en achteraan rijdt een auto van TV Utrecht. Ben heel benieuwd wat dat voorstelde, iemand enig idee? Het sloeg iig nergens op, het waren hoogstens 10 vrachtwagens, waarvan 2 vreemde eenden in de bijt (zo'n gave Amerikaans type Scania en nog een andersoortige container wagen). Ze gingen uit hun dueren hangen (stonden voor t stoplicht) en naar elkaar schreeuwen. En allemaal toeteren, het sloeg echt helemaal nergens op. Ze kwamen ook keihard aangescheurd en bijna waren ze allemaal op elkaar geknald, had ik wel leuk gevonden, dan sloeg het nog ergens op!
Ben heel benieuwd wat ze in dit gat van niks moeten eigenlijk? En of die tv-ploeg erbij hoorde, maar dat zal wel... Echt weird! Verward

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:59

Misschien regionale klikodag? Vanochtend werd hier het vuil opgehaald en toen waren ze ook met meerderen en nogal aanwezig....

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:02

Of iemand die in de vut gaat?

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 14:15

Als ze bij jou in de buurt ook al bezig waren dan denk ik eerder dat ze actievoeren ofzo, staken, weet ik veel.
Dit waren trouwens de containerwagens, van die zeecontainers of die ze bij de bouw gebruiken, van die hele grote, dus geen kliko's. En allemaal ook alarmlichten aan.
De rust is weergekeerd, dus ik kan weer rustig verder werken. Het is wel maf, ik zit aan een redelijk drukke weg hier, en dan komt er regelmatig politie langs met gillende sirenes, 2x een ambulance en vandaag voor het eerst allemaal brandweer. Cool om al die brandweermannetjes te zien. Vanavond toch maar tv9 aanzetten, daar is echt helemaal geen r*k aan, maar ik willut gewoon weten! Haha!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:21

Maar die van mij waren van Gemeentewerken Baarn en BFI. Ik had al iets in gedachten van *Garbage collectors, Unite!* maar als die van jou containertransportwagens hadden zal het wel wat anders izjn geweest...

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-02 14:26

Er was één van die vrachtwagens van Sita met daarop een BFI sticker (ik dacht ook al, wat is DAT nu weer, maar goed).
En er zat dus nog een containerwagen van een bedrijf dat 'Vrolijk' heet achter. Die toeterde niet mee, maar dat zegt niets natuurlijk. Het sloeg iig nergens op, oh ik word steeds benieuwder!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 14:55

BFI en Sita zijn het zelfde