TT Assen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

TT Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 13:50

Toen in vanmorgen door de stad fietste begon het alweer gezellig druk te worden. De horeca is druk bezig alles klaar te zetten voor het grote vreet en feestfestijn wat hier een keer per jaar plaatsvindt.
Vanavond is de Assernacht, morgen de TT-nacht en zaterdag de races.
Heel veel rvienden van mij zijn al dagenlang op het circuit aan het werk, in de catering, training voor paddocktour, sanitair installeren enz.
Echt iedereen leeft er naartoe. Hoewel ik geloof ik nog nooit bij de races zelf ben geweest is het altijd wel erg leuk om de sfeer mee te maken.
Al die dronken motorlieden waar je je echt dood om kan lachen, maar die het eind van de avond altijd zeer vervelend worden. Dan is het weer tijd om naar huis te gaan.
Ben benieuwd hoe erg het vanavond en morgen weer uit de hand zal gaan lopen.
Zijn er nog bokkers die naar Assen gaan de komende dagen?

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:55

Ja, ik!
Gisteravond afstudeerfeest, donderdagnacht Assernacht, vrijdagnacht TT-nacht, zaterdag overdag even naar de TT (vrijkaarten) en zaterdagavond tuinfeest (als het droog is) ter ere van mijn verjaardag.

Een heerlijke tijd, de TT. Gezellig en druk!

Heb je het TT-monument voor De Beafeater al gezien? Niet echt mijn smaak... Scheve mond

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 14:01

Hmmmmmm ja heb hem wel gezien. Niet mooi, niet lelijk.
Alsof hij een beetje gesmolten is *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 14:43

Meetal gaan we elk jaar, maar dit jaar een keer niet.
De sfeer is altijd super gezellig.
Onder de races lig ik meestal te pitten, na 3 rondjes heb ik het wel gezien. Slapen
Maar dan met de hele stoet weer naar huis is zo gaaf. Met zen 6-en langs elkaar op de snelweg Haha!
Allemaal zwaaiende mensen langs de kant.
Super gezellig altijd.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 17:09

Mijn broer zou dit jaar ook gaan zoals alle jaren, maar hij ligt dit jaar in et ziekenhuis..

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 18:17

Ik wilde ook gaan.... Maar mn nieuwe motor staat nog niet op kenteken
Boos!

En aangezien ik niet op mn "oude" motor wil gaan wordt t dus geen Assen voor moi.

Voor de mensen die dan wel gaan: Enjoy!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:57

Ik baal dat ik uitgerekend nu midden in de tentamens zit, maar anders was ik wel naar Rock Werchter gegaan, heb je die line-up gezien...zucht.
Normaal ga ik wel ieder jaar naar de TTnacht, maar dit jaar wordt het dus leren. grrr.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 23:15

Ik ben zooooooo gaar. Vanavond sla ik dus over.
Dan kan ik morgen 2x zo lang Lachen

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:03

Eigenaresse van Isatie gaat erheen. die doet ook aan motorrijden Lachen ik ga er zelf niet heen, ben nog een beetje jong vind ik zelf Haha! (13 jaar)

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 19:09

Ja, ik wil ook wel even de TT-nacht in. Ik ben niet van plan om het laat te maken, maar gewoon even de sfeer proeven.
En nee, ik ga NIET in de katapult Knipoog

daniel79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 22:18

STEN schreef:
Ik wilde ook gaan.... Maar mn nieuwe motor staat nog niet op kenteken Boos!

Wat heb je voor een scheurijzer gekocht?

Vorig jaar mocht ik met iemand mee achter op de motor, kon toen niet, achteraf gezien gelukkig, op de terugweg is ie gesneden door een auto, gevallen en onder de vangrail terechtgekomen...rest wil je niet weten...

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 03:06

daniel79"]
[quote="STEN schreef:
Ik wilde ook gaan.... Maar mn nieuwe motor staat nog niet op kenteken Boos!

Wat heb je voor een scheurijzer gekocht?
[/quote]
Check dit topic, staan nog wel wat foto's in, Keuring bij RDW is 15-7, dan mag ik een dagje rijden... en moet ik (indien goedgekeurd nog een maandje wachten op kenteken Boos! )
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 13:53

Mijn vriend zit er nu ook. Hij is donderdagmiddag vertrokken (afgelopen weekend zat hij in Neurenberg bij de F1) en zal vanavond of anders morgen terugkomen.
Dan zal ik hem schoon moeten spuiten met de hogedrukreiniger, zo vies zal hij wel zijn.... Dan naar bed en slapen tot maandagochtendvroeg.
Hebben jullie Hart van Nederland ook gezien? Wat een enorme beestenbende.

p.s. Hij mocht de moter niet meenemen van mij, is nu met de jeep. De motor maakt ietsje teveel herrie (Kawa ZX 9 R)
Whahaha, kan ik lekker rondscheuren als hij er niet is!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-02 14:01

Met de auto geeft wel minder sfeer, vind ik.

Mijn vriend is nu gewoon met de motor rond rijden.
1 van de weinige jaren dat hij niet naar de TT is.
Ik denk dat hij nu niet zoveel motor rijders in onze omgeving rond ziet rijden als anders.

Dit is zijn motor
Een Honda CBR 600
Afbeelding

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-02 15:13

Nou het was echt supergezellig gister. Door de hoosbuien 's middags zag ik het somber in maar we hebben 's nachts maar een paar druppeltjes regen gehad. Er waren ruim 100.000 bezoekers in het centrum.
De sfeer was goed, de drank smaakte lekker en het was supergezellig op straat. Overal muziek en alle straten vol mensen.
Heb voor het eerst in mijn leven geen enkele ruzie gezien gister en ook het aantal voor pampus liggende Duitsers op straat viel dit jaar heel erg mee. Ook werd het vrij snel rustig, om een uurtje of 4 gingen de discotheken en sommige kroegjes al dicht en begonnen ze de eettentjes op te ruimen. Dus toen was het alleen nog maar een beetje op straat dansen en doelloos rondlopen.
Rond een uurtje of 6 werden de kerels een beetje vervelend en handtastelijk dus nog een broodje shoarma halen, foto's van IJsco bekeken op ITP en om 7 uur lag ik dan eindelijk in mijn bedje Gaaaap
De eerste nieuwsberichten van het verloop van de nacht: een net voor tonnen gerestaureerd theehuisje in het park is tot de grond afgebrand en op een TT-camping is een man zwaar verbrand nadat hij door een kampvuur liep en vast bleef zitten (in het vuur) in een bankstel. Verward
Goh wat zal die een spijt hebben als hij nuchter is Ook zijn er al 2 dodelijke motorongelukken gebeurd erg triest altijd...Gebeuren toch vrij veel ongelukken elk jaar, is het niet op de baan dan is het wel op de openbare weg naar Assen. Ook hoor je de hele nacht en zelfs vandaag nog regelmatig ambulances, politieauto's of brandweer langscrossen.
Ik geloof niet dat er in het centrum vannacht veel ongeregeldheden zijn geweest. Gewoon een superfeest elk jaar, heb me weer prima vermaakt Dromen