hij rent altijd mee langs de fiets als ik naar Tos ga, rent daar de katte achterna, drinkt de melk... rent door de wei, gaat in de wei zitten kijken als ik aan het rijden ben... en vermaakt zich altijd.
Thuis is ie ook altijd levendig, altijd aandacht vragend, bedele als je aan het eten bent, en gaat af en toe verliggen...
Ook met het warme weer, als wij zoiets hebben van "niksdoen" loopt hij door de tuin te rennen!
Maar vandaag was hij heel sloom, naar Tos toe moest ik hem meerdere keren roepen, kwam hij echt zo aangesukkelt...
bij stal is hij voor de stal gaan zitten, en misschien 2x overeind gekomen (in 2 uur tijd) en zelfs hondje Tosca (ja hondje
) kon hem niet vermaken...Zelfs de kleine poesjes liet hij lopen...
Ook thuis ligt hij constant in zijn mand, heeft vandaag geen een keer aandacht gevraagt, en licht echt met zijn ogen half dicht suf rond te kijken.
(ik ga af en toe hem aandacht geven, maar er kan net een kwispel van af)
Normaal als ik thuis kom begroet hij me vrolijk,... nu neemt hij net de moeite om op te staan en weer te gaan liggen...
Wat kan dit zijn?
Ik maak me echt ongerust, aangezien we zaterdag op vakantie gaan, en hij dan 3 weken in het pension moet...
(eet hij bijna niet) en ik wil hem niet zo weg brengen!Als hij morgen nog zo is, ga ik zeker naar de dierenarts...
Maar wat kan dit zijn?
Hij was gistere nog hartstikke fit!
Hij is in goede conditie... eet genoeg...
lijkt mij gezond, maar vandaag is het een lusteloos hondje..
iemand ideeen?