Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leonietje schreef:hallo, bedankt voor de reacties, ik heb inmiddels al een heel boekwerk van de kvk thuis liggen , ben druk aan de studie.
Het allerliefst zou ik een ruiterwinkel beginnen, maar of dat levensvatbaar is ?
Alwiene schreef:leonietje schreef:hallo, bedankt voor de reacties, ik heb inmiddels al een heel boekwerk van de kvk thuis liggen , ben druk aan de studie.
Het allerliefst zou ik een ruiterwinkel beginnen, maar of dat levensvatbaar is ?
Meid, als je inderdaad besluit collega te worden heet ik je van harte welkomLaten we dat voorop stellen.
Maar als ik je een advies mag geven, niet doen!
Het is op het moment binnen de branche algemeen bekend dat er veel te veel zijn, de concurrentie is moordend te noemen, daardoor de marges laag.
Wil je enigzins meedoen moet je toch een hoop investeren zowel financieel als in tijd, vergis je daar alsjeblieft niet in!
Geld verdienen in de ruitersportartikelen valt (zeker op dit moment) niet mee!
Ik heb de keuze ervoor gemaakt, en heb er nog geen moment echt spijt van gehad, maar ik hoef er godzijdank niet van rond te komen, en hoef het niet naast een baan te doen. Maar af en toe vraag ik me af waarom ik geen balletartikelen, bloemzaadjes of weet ik veel wat waar de internetmarkt niet van overstroomt ben gaan verkopen.