Internet zorgt voor beter humeur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Internet zorgt voor beter humeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 09:14

(bron: Metro 26 juni 2002)

Internetgebruikers zijn beter gehumeurd dan mensen die niet internetten. Dat blijkt uit een Duits onderzoek, zo meldt ZorgPortaal. Door regelmatig op het internet te surfen verbetert de stemming. Dit komt volgens psychologe Anja Göritz van de Universiteit van Nurnberg-Erlangen door de hoge ontspanningswaarde die internet heeft. Zo'n 5 á 10 minuten op internet is al genoeg om je stemming te verbeteren. Dit geldt met name voor internetters die zich op het web bezighouden met hun persoonlijke interesses.

Cody

Re: Internet zorgt voor beter humeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 09:16

Karin schreef:
Zo'n 5 á 10 minuten op internet is al genoeg om je stemming te verbeteren. Dit geldt met name voor internetters die zich op het web bezighouden met hun persoonlijke interesses.

Kan je nagaan wat voor geweldig humeur mensen hebben die er uren achter zitten Schijnheilig Haha!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 10:02

Cody"]
[quote="Karin schreef:
Zo'n 5 á 10 minuten op internet is al genoeg om je stemming te verbeteren. Dit geldt met name voor internetters die zich op het web bezighouden met hun persoonlijke interesses.

Kan je nagaan wat voor geweldig humeur mensen hebben die er uren achter zitten Schijnheilig Haha!
[/quote]

Nou, ik moet wel in een feeststemming zijn iedere dag Haha! Haha!

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 10:06

Haha, wat grappig!
Maar ik denk niet dat het altijd klopt hoor....
Mijn broer ( lees = computernerd die de heeeeeeeele dag achter de pc zit) is wel erg vaak chagerijnig....

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 10:50

hihi
ïk ben vandaag zo vrolijk. zo vrolijk ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk was ik noooooit!"

Dat wordt wat op vakantie, want dan zal ik toch soms zonder pc moete leve! Scheve mond

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 16:13

Ethelate schreef:
Dat wordt wat op vakantie, want dan zal ik toch soms zonder pc moete leve! Scheve mond

Daaaaarom is iedereen altijd zo gauw boos op elkaar in de vakantie Haha!
Ben wel blij om dit te horen, als ik dan weer eens comentaar krijg dat ik er zo lang achter zit, heb ik een smoes Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 16:13

Vandaar mijn vrolijkheid iedere dag Haha! Knipoog

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 16:32

Cody"]
[quote="Karin schreef:

[/quote]
Whahaa Haha! Haha!

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 16:48

Het klopt hoor, ik had een vreselijk goed humeur nadat ik de website van "mijn interesse" Gerard Joling (www.gerardjoling.nl) had bezocht.
Liep de rest van de avond met een onwijze smile rond, en dat terwijl ik er voor met een sjagerijnige kop rondliep omdat ik een werkstuk af moest maken *LOL*
Maar dat is natuurlijk ook erg extreem, heb het liedje nog steeds in m'n hoofd zitten Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 19:09

Op vakantie kan ik juist heel goed zonder pc, dan heb ik toch al andere dingen te doen. Behalve als ik langs een internetcafé kom. Dan durf ik het haast niet te vragen... 'mag ik even?' Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 21:48

Hebben ze in centerparcs ook een internetcafé Verward *LOL*

Mariek ik wist helemaal niet dat je van gerard joling houdt *LOL* Stille wateren...Tong uitsteken

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 21:54

gomir schreef:
Mariek ik wist helemaal niet dat je van gerard joling houdt *LOL* Stille wateren...Tong uitsteken

Tja, eerst ook eigenlijk niet, maar toen ik z'n site bekeken had (werd getipt) ben ik bekeerd Tong uitsteken Het is echt de man der mannen gewoon Schijnheilig Hij laat m'n hart sneller kloppen *LOL* (bekijk de site maar, dan snap je het Haha!)

#Hij verkocht wereldwijd miljoenen platen *echo*
Behoord tot nederlands bekendste zangers *echo*
En laat vele vrouwenharten sneller kloppen *echo (en dan sneller steeds sneller)
Zijn naam?
Geraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard Joling
Gerard: Welkom op mijn site www.gerardjoling.nllllllllll Whoeeee#

Maar moet bekennen dat ik z'n cd nog steeds niet heb Schijnheilig

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 17:45

Nou Mariek, ik heb even gekeken maar kon er toch niet warm voor lopen Tong uitsteken Werd meteen doodgegooid met reclame voor 'At your service' dus heb alles weggeklikt, kijk nog weleens(misschien begrijp ik het dan : D)

sweetbuddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:24

kan me het heeeel goed voorstellen Haha!

Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 13:50

Bij sommige berichten hier lig ik echt slap van de lach onder m´n bureau! Collegae kijken dan een beetje raar, maar vinden het wel grappig pffffffffff..

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 01:36

gomir schreef:
Nou Mariek, ik heb even gekeken maar kon er toch niet warm voor lopen Tong uitsteken Werd meteen doodgegooid met reclame voor 'At your service' dus heb alles weggeklikt, kijk nog weleens(misschien begrijp ik het dan : D)

Dat is maar een schermpje Tong uitsteken *LOL*
Moet toegeven dat ik de afgelopen tijd niet meer ben gaan kijken *schaam* Misschien omdat ik vakantie heb en al in zo'n fantastisch humeur ben (mede door bokt natuurlijk) Tong uitsteken

Schijnheilig Schijnheilig

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 18:05

Karin schreef:
(bron: Metro 26 juni 2002)

Internetgebruikers zijn beter gehumeurd dan mensen die niet internetten.

Kun je nagaan hoe mijn humeur zou zijn als ik niet zou Bokken... Schijnheilig Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 18:24

Wat zullen mijn vrienden het zwaar met me krijgen in centerparcs aankomende week....*LOL*

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 19:49

whaha dat denk ik ook wel!
maar hoe moet het nou op vakntie zonder internet Knipoog