Geboortegrond Hiddink te koop in een potje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Geboortegrond Hiddink te koop in een potje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 09:09

Geboortegrond Hiddink te koop in Varsseveld
(bron: Metro 26 juni 2002)

De Hiddink-gekte is in de geboorteplaats van de succesvolle trainer naar het kookpunt gestegen. De middenstand van Varsseveld speelt daar handig op in. De plaatselijke bakker heeft een Hiddink-lekkernij in de etalage liggen en de bloemist verkoopt zelfs potjes met geboortegrond van Hiddink.

Het moet niet gekker worden... Tong uitsteken

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 09:15

Dacht dat ze het in Korea verkochten.... Wat ze daar al niet doen (pas een documentaire gezien over de Hiddink - gekte daar)......
Maar in NL ook als Verward Dacht dat wij vrij nuchter zijn.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 09:33

Nooouuuu, mijn Lab is daar ook geboren! Gelukkig kan ik de grond daar gratis krijgen Haha!. Iemand interesse? Ik kan natuurlijk wat extra meenemen...

* Ellen *

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 12:36

haha nou ik heb genoeg grond in de achtertuin Haha!
wat een onzin eigenlijk he Koe

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 12:41

Tsssss stelletje gekken
En dan zeggen ze dat Nederlanders zo nuchter zijn. Ik weeeeet het niet hoor Haha! Ik hoor wel vaker van die dingen dat ik denk hmmm gekte.

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 15:56

Frusty Wat dooom! Bloos
We hadden het er gister over, dat huis of ziekenhuis waar Guus in is geboren word vast een heeeeeel groot museum. Met een kraantje waar je water uit kan halen, en als je dat dan drinkt wordt je net zo goed als hem. Haha!
Maar goed, iedereen wil natuurlijk wel wat extra geld!

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 16:03

Ik was gister ook in Varsseveld, eigenlijk helemaal niet de bedoeling, maar ik zat in de trein van Arnhem naar Doetinchem, en toen zei een vriendin; 'huh, we kunnen ook nog wel 10 minuutjes blijven zitten: zijn we in Varsseveld'.
Wat een gekte daar; al die Koreaanen. Onvoorstelbaar hoe het daar zo in trek is. Maar gelukkig komen ze nog niet allemaal op z'n huis af; dat is precies tussen waar ik woon en Buster's wei; daar kom ik dus héél vaak langs.
Ik kan er trouwens wél bussiness van maken; Buster aaien voor een euro; ik ben Guus vaak genoeg tegengekomen als ik met Buster fietste; zeg dus maar dat ze elkaar kennen... Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 16:10

Moet niet gekker worden!!! Knipoog

Hobbelpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 16:16

Cody schreef:
Tsssss stelletje gekken
En dan zeggen ze dat Nederlanders zo nuchter zijn. Ik weeeeet het niet hoor Haha! Ik hoor wel vaker van die dingen dat ik denk hmmm gekte.

Het is wel zo dat het in Doetinchem nog een heel stuk rustiger was dan in Varsseveld; de ondernemers zeiden dat de Koreaanen het helemaal door lieten slaan, en de Nederlanders lekker mee lieten feesten.
Dus hoezo Nederlanders gek? Nederlanders meeloperig!
Ik vond het wel geinig daar in Varsseveld; na de wedstrijd hoorde ik ineens nog hele vrolijke mensen, ik ernaartoe (ik ben het hele WK al voor Duitsland, dus nu ook), was het gewoonweg een groep Duitsers van net over de grens; gingen ook in Varsseveld kijken! En ze werden wel gefilmd door het ARD!

Clautje

Re: Geboortegrond Hiddink te koop in een potje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 16:25

Karin schreef:
Het moet niet gekker worden... Tong uitsteken

inderdaad.... Lips are sealed Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 20:05

Wacht ff, V'veld dat is toch dat dorp daar in het oosten waar normaal gesproken weinig tot niets gebeurt? Wat een levendigheid ineens Haha! Haha!.

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 22:24

Pfff rijdt bijna iedere week wel een keer over die geboortegrond, heb er nog nooit wat bijzonders aan gezien. Extreme duivel

Schijnt dat er ook Koreaanse reisbureau's reizen naar Varsseveld gaan organiseren, ben benieuwd of ze het er langer dan een dag uithouden. Lachen
Dromen

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 14:09

Ja, vanaf nu als men vraagt waar ik woon:
'Doetinchem, bij Varsseveld' en iedereen weet het meteen!
Maar eh, het blijkt dat je maar Hiddink hoeft te heten en je bijna heilig verklaart wordt in Korea; mensen, maak er gebruik van!

sl0wm0ti0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 19:44

whaha.. het is toch wat he!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 15:52

Whaha, ik dacht dat ze alleen in Korea spullen met Hiddink erop verkochten? Nu dus ook in nederand? Verward

Maar het moet idd niet gekker worden Tong uitsteken
Ik heb toch liever een t-shirt met een paard erop Knipoog Lips are sealed Haha!