hoe kan dat nou?? agh boeie! :D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 10:41

Heb zojuist ff mn rapport opgehaald op school, en daar staan dus mn cijfers op (duhuh!) maar bij ANW staat da'k een 8,5 voor mn practische opdracht heb.. maar euhm... ik heb nooit een practische opdracht voor ANW gemaakt Haha!
ANW het vak waar ik eigenlijk, nadat ze me vertelde hoe een stortbak van een wc eruitziet, nooit ben geweest is gewoon 1 van mn beste vakken (op mn rapport)!

Snap er echt niks van.. maar goed boeie Lachen
Hou er wel van om niet naar les te gaan en toch gewoon 8,5en te krijgen enzo Haha!

Maar goed.. naar school hoef'k nu niet meer, heb vrijstelling gekregen, oa. doordat ik aan het METRO traject ga deelnemen (dat is een MAXIMAAL 3 weken durend waar je in die 3 weken een keuze gaat maken watvoor en welke opleiding bij je past en aangezien ik echt niet weet wat ik moet als ik niet op het CIOS word toegelaten, ga'k dit dus maar ff doen...

Maar dat is best relaxed eigenlijk Haha! Begin er 5 juni mee (heb zometeen nog intake gesprek) en dan moet je elke werkdag van 9 tot 12 naar "school" ga je beetje in een boekje werken en dan mag je weer naar huis toe Lachen en dan heb'k dus alle tijd om beetje bruin te worden enzo Haha!

Toch nog een positief puntje nu'k dit jaar weer blijf zitten en dus al van school ben! Lachen

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 10:44

Heee die cursus heb ik ook gedaan!!! Is echt zwaaar relaxed!

Na 2 weken was is eruit. Eerst dacht ik, nou het zal wal zoiets van Administratief worden. Blijkt het dus, dat ik daar totaal geen typ voor ben!

In spetember ga ik beginnen met de opleiding SPW, ik heb er erg veel zin in.

Ik was er nooit achter gekomen als ik die cursus niet had gedaan.
Je moet alleen wel heel veel opdrachten maken. 2 dikke boeken uitwerken.
Veel succes ermee!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 12:41

heej hoe kom je bij zo'n cursus.
ben er nu weer eens mee bezig om t schooljaar te verknooien. ben er nu echt van overtuigd dat ik blijf zitten (alweer) en misschien is dit ook wel wat voor mij.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 13:17

succes bartje, maaruh je moet wel snel zijn en er geen 3 weken over doen he want dan kunh je nie mee op vakantie met ons Lachen

Tralalla ik wil zon, zee, strand en uitgaan Haha!

*kimmy probeert nog ff dr concentratie in de boeken te houden ipv in het strand met mooie jongens*

Groetjesss

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 13:53

Misschien heb je per ongeluk een cijfer van iemand anders gekregen. Die mazzel heb ik ook vaak gehad toen ik bij een jongen in de klas zat die bijna dezelfde naam had als ik.
Ik heet Marije hij Marijn, achternaam was hetzelfde. Dus kreeg heel vaak zomaar cijfers vanuit het niets. En dan ging hij klagen, dan zochten ze het op en kreeg hij ook alsnog dat cijfer. En niets over mij zeggen natuurlijk Schijnheilig Marijn: alsnog bedankt voor al die studiepunten }>