Purno-meeting

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Purno-meeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 10:17

Nee, het is geen gewone boktmeeting, dus van mij maggie op KH (ik heb besloten... etc).

Ik, de voorzitter van de Purnosekte, Purnovenklup en dus de baas (haha) heb besloten dat we een Purno-meeting gaan organiseren. Voor elke doorgewinterde fan dé kans (van je leven waarschijnlijk) om in t paars op Purno's voeten te kwijlen! Mijn gedachten gingen uit naar de paarse achtbaan (om het thema levendig te houden), voor eenieder met doodsverachting een ware must, in Biddinghuizen, bij de meesten beter bekend als de Goliath in Six Flags (is paars! nooit gedacht he?).
Andere opties zijn er natuurlijk ook, maar of daar voldoende paars aanwezig is? Dat is dus nog maar de vraag.
Andere voorstellen zijn welkom... We moeten wel iets op de korte termijn organiseren, want straks is Purno weer gewoon Maarten, en dan kunnen we hem niet meer vereren natuurlijk...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:25

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:26

Woei! een purno (c)(tm)(r) meeting!

(vergeet geen extra toelage te rekenen (als manager/impressario moet ik natuurlijk ook wat verdienen Haha! )

Ik zal purno's agenda eens bekijken en bezien of de grote purno zelf tijd heeft om ons te voorzien van zijn almachtige aanwezigheid Haha!

Zij die purno vereeren groeten u (er moet nog iets van een yell komen)

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 10:33

jaaa purno!!!!!!!! meeting Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 11:16

Dank, dank zaakwaarnemer van Purno genaamd STEN voor het checke van mijn agenda en voorzitter Laui, u wordt ook hartelijk bedankt voor het opperen van dit idee Party!!

Hmmmm... Purno heeft net even zelf zijn agenda doorgekeken en heeft voorlopig nog niet veel gaatjes vrij. Hij zal binnenkort even een aantal data doorgeven want hij is wel heeeeeeeeeel benieuwd naar de Purno-achtbaan in Six-flags Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 11:59

Ik stem voor een 19e van de maand, om de traditie in ere te houden. Nu nog een suitable day vinden.
Oh enne, het Land van Ooit is natuurlijk ook érg goed, niet erg dicht bij Purno's residence, maar wel gááf (kunnen wij als kinderlijke bokkers tenminste écht lachen). Ik zal er straks even een polletje van maken, waar we heen gaan + welke dag (nu maar hopen dat er genoeg opties zijn)

Stennieman, ik vind je erg opdringerig, IK ben de voorzitster en als ik iets wil ga ik daar écht geen geld voor afstaan. Pas op je woorden hoor *tatst met haar opblaasbare paarse voorzittershamer op STEN's vingertjes*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:00

Laui! schreef:
Ik stem voor een 19e van de maand, om de traditie in ere te houden. Nu nog een suitable day vinden.
Oh enne, het Land van Ooit is natuurlijk ook érg goed, niet erg dicht bij Purno's residence, maar wel gááf (kunnen wij als kinderlijke bokkers tenminste écht lachen). Ik zal er straks even een polletje van maken, waar we heen gaan + welke dag (nu maar hopen dat er genoeg opties zijn)

Stennieman, ik vind je erg opdringerig, IK ben de voorzitster en als ik iets wil ga ik daar écht geen geld voor afstaan. Pas op je woorden hoor *tatst met haar opblaasbare paarse voorzittershamer op STEN's vingertjes*

Neeeeeeeeeeeeee niet 19 juli dan zijn er al andere plannen Schijnheilig

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:02

Uhm, moet hier de Purno-fitz jury al in actie komen? We willen natuurlijk geen onenigheid binnen de Purnosekte.
Dus Laui en Sten, graag via PB uitvechten anders volgt een officiele Purno waarschuwing Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:02

oh oh Purno is ongerust naar aanleiding van deze smiley Schijnheilig van Cody.... 19 juli.... hmmm... wat ben jij van plan Cody??? Vertel het aan de grote Purno Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 12:09

19 augustus dan? 18 augustus heb ik een wedstrijd (kootwijk(erbroek) en of ik die rijd weet ik eigenlijk nog niet), maar de 19e zou dus theoretisch gezien wel kunnen...
BTW: sten moet een waarschuwing krijgen, niet ik, hij is hier oneigenlijk bezig! Party!! (deze smiley bevat paars!)

Kunnen we geen officiele Purno-smiley fabrieken en die in het lijstje van Smileys proppen, ik bedoel, wij als venklup, met heuse macht, moeten dat toch voor elkaar kunnen krijgen...

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:11

helaas helaas.... de 19e augustus zit Purno in Hongarije om daar Purno-volgelingen te werven. Hij zal kijken of hij daar een internetverbinding kan regelen zodat hij zijn volgelingen bemoedigend toe kan spreken in de o zo moeilijke tijd dat ze hem moeten missen Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 12:14

Purno schreef:
oh oh Purno is ongerust naar aanleiding van deze smiley Schijnheilig van Cody.... 19 juli.... hmmm... wat ben jij van plan Cody??? Vertel het aan de grote Purno Knipoog

Nou maak je geen zorgen hoor Knipoog
Het hangt nog even van Sandra af maar er zijn plannen gemaakt voor een leuke (kleine) meeting in overleg met Jantina dus dan kan je wel raden waar die meeting gaat plaatsvinden Schijnheilig
ssssssssssssssssssssssssssssssssst Cool

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 12:18

Oh grote Purno, wanneer komt het jou dan het beste uit? Anders zitten we alweer op 19 september, en zo lang blijft het Purnoisme alleen maar aan de hartlong machine in leven... Volgende week kan ik nog wel! Schijnheilig (eh, heel ffkes dan)
Het is wel belangrijk dat de gehele venklup zich verzameld om ingestraald te worden, dan kunnen we het purnoisme tenminste nog levendig houden, en hebben we die hartlongmachine niet nodig... Sigaar

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 13:00

Ho, sten wil helemaal niet de voorzitster in de weg zitten, nederige excuses als dit zo overkwam.

Ik probeer alleen het belang van purno (c)(tm)(r) te dienen in al mijn goedheid.

Laten we de degens niet kruisen maar juist proberen samen tot een oplossing te komen (tis net roken: samen komen we er wel uit Haha!).

*roept nog even au nav de klap met de hamer*