Ik bedoel 'De drie w's'... :
Woede
Wanhoop
Wil
De kracht van die drie w's, precies in die volgorde, zorgen ervoor dat ik nu weer verder ga.
Vechten en genieten, beiden tegelijk.
Nee ik ga niet stoppen met leven, zoals de eerste keer met kanker, om eerst beter te worden en dan zo snel mogelijk weer verder te leven.
Ik ga gewoon beter worden én leven.
Dat is lichamelijk zwaarder, maar geestelijk minder zwaar.
Gewoon paardrijden dus, gewoon Cerise knuffelen, gewoon naar een Boktmeeting al moet ik na een uurtje of twee weer weg omdat ik het niet langer uithoud, tenzij je een bed hebt.
Peter 'moet' van mij ook lekker doen wat hij van plan was en niet 'eerst Dorine', wat hij soms wel eens denkt....
Hij is net zo belangrijk als ik, ook hij heeft kanker, al is het dan in MIJN lijf. Dus de ene is niet zieliger dan de ander.
Dit houdt in: we doen alles samen en we genieten samen, onze relatie is nog nooit zo goed geweest, of ja, eigenlijk altijd al geweldig...
Ook zal ik blijven BOKKEN.
's Middags zal ik wat minder on line zijn, eerder in slaap haha. Maar 's avonds ben ik weer terug voor Verslag vd Dag of een gedicht...
Of voor een flinke zeur-reactie op een berichtje van jullie... }>
Juist dat Bokken zal me op de been houden.
Niet alleen dat ik me zo met paarden bezig kan houden, zonder lichamelijke inspanning, maar ook kan ik me zo goed afreageren!
De steun van jullie allemaal hebben me heel erg veel gedaan...
Zo positief als ik soms zelf overkom, zo positief waren jullie over mijn karakter.
Haha, ik dacht even dat er nog een andere Dorine van Bokt kanker had, zoals jullie mij beschreven, dat klonk veeeeeels te mooi, FOEI!
Dadelijk ga ik nog denken dat ik inderdaad zo lief ben.
Valt wel mee hoor, Peter heeft z'n handen vol aan mij...
Wat jullie zelf kunnen doen: gewoon doorgaan met van alles over paarden schrijven, en als je in de buurt zal zijn van Zevenaar (Gld.), stuur een pbtje dan regelen we een meeting!
Iedereen heel erg bedankt.
Deze site is meer dan internet
want als ik aan Bokt denk
aan alles wat ik las
voel ik zoals het toen was
voel ik me sterker dan ooit
opgeven?
NOOIT!
Dorine.