DUITS daarentegen weet ik nu al; en daar heb ik sowiezo een voldoende voor. Had van de 35 MC vragen 3 fout, er waren nog 10 pt te verdienen bij de open vragen waar ik er denk ik 6 heb.
Maar zelfs als ik alle open vragen fout heb, heb ik door die mcs al een 6 tot 6,6!!!

Rieja: Hoe ging eco??? Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de laatste vraag over die elasticiteiten. Ik had nog 4 minuten en nog twee onopgeloste vragen voor me... vette stress.... Ik helemaal flippen maar ik dacht IK KAN HET IK KAN HET.. WEDDEN...??!!En toen ineens plop had ik een antwoord wat er redelijk uitzag en meerder mensen bleken te hebben. Dus wie weet.... Verder vond ik Die Macro-model opgave niet zo moeilijk. Die van die wijn, daar had ik niet uit dat de p een horizontale lijn was; vond ik een beetje vage vraag (achteraf denk je..stOm. tsja..)
Nouja verder kan ik dr niks over zeggen, je matst jezelf toch te vaak

Ik zit nu met een kol om en tantum op mn nek want die is echt zooo stijf van de hele tijd (6 uur!!) zo gestresst zitten werken. Kan nauwelijks mn hoofd draaien

Vanavond relaxen en dan maar morgen beginnen aan gsch en eco2 (=poedersuiker!)Gsch noghelemaal nix aan gedaan trouwens

NOUJA, we overleven dat ook wel