Ik ben gezakt voor mijn HAVO examen.
Op 1 tiende punt.....
Maargoed, daar kan ik nu niets meer aan veranderen, en heb een probleem. Ik zou na de Havo Makelaardij gaan doen, een DOC opleiding.
Op een voorlichtingsavond werd gezegd: Ookal haal je je Havo Diploma niet, je kunt hier toch terecht... Nou daar zijn wij dus ook vanuit gegaan.
Nu ben ik dus gezakt, heb naar die school gebeld om een gesprekje te hebben, nu kan dat dus helemaal niet zonder HAVO diploma!!!!
Ze gaat haar best doen bij de IB groep of ik via een MAVO traject naar binnen kan stromen...allemaal heel ingewikkeld, maar ze ging haar best doen... Ik denk dus dat ik gewoon niet toegelaten wordt... ik heb tenslotte geen Havo Diploma en het is een HBO opleiding...
Nu moest ik dus gaan bedenken van die vrouw wat ik wil gaan doen als ik niet toegelaten wordt. Maar ik weet helemaal niets!!! Ik heb al 5 jaar nagedacht voordat ik wist dat ik Makelaardij wou gaan doen!! Dus nu moet ik van haar even in 2 weken wat anders gaan verzinnen....
Ik weet dus echt niet wat ik wil! En waarschijnlijk ben ik voor veel scholen toch al veel te laat voor inschrijven. Dat wordt dus waarschijnlijk een jaar werken...
Wie o wie heeft er toch een leuk idee wat ik kan gaan doen?
Ik wil niet 4 jaar nog naar school, ik wil een opleiding van 2 a 3 jaar.
En dat moet dus wel op MBO niveau.
Ik denk aan niets anders, en ik voel me echt.... ****
Als ik gewoon 1 tiende hoger had gehaald dan had ik herexamen mogen doen en had ik nog alle kansen gehad... maarja.....
Ik hoop dat iemand van jullie mij goede raad kan geven!
Groetjes Linda