Dode baby in auto.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 08:46

Drama of niet, je vermoord je eigen kind niet!
Als je sex wilt hebben, maar niet zwanger wilt worden gebruik je maar een condoom! Ik heb geen medelijden met dit soort mensen! Boos! Ik zelf ben een moeder en ik kan me niet voorstellen dat ik mijn kind zou vermoorden. Laat staan een pasgeboren kindje. Ieder mens verdient een leven te hebben. Ik ben vreselijk christelijk en ik weet zeker dat God dit niet goedkeurt. Het maakt niet uit onder welke omstandigheden. Als je geen kinderen wilt, geen condoom of andere maatregelen wilt treffen, heb dan ook geen sex! Hier kan ik me dus heel erg boos in maken! Boos! Als je inderdaad zwanger word en het kindje niet wilt kun je het altijd laten adopteren. Er zijn genoeg mogelijkheden! Dit is dus niet goed te keuren, drama of niet! Als mensen denken oud genoeg te zijn om sex te hebben zijn ze ook oud genoeg voor de gevolgen hiervan!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 11:24

Er zijn ook mensen die tegen hun zin in sex hebben.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 11:36

is er al gezegd of ze het kind zelf vermoord heeft? Of dat het uberhaupt vermoord is? Volgens mij is er nog nauwelijks iets van bekend, ja, dat er een babylijkje gevonden is in een auto in H'sum, dat het er al een behoorlijke tijd ligt, maar verder is het (bij mijn weten) allemaal nog speculatie.
Ben heel benieuwd wat er werkelijk gebeurd is, dat zou een boel ophelderen.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 14:09

jeetje, echt vreselijk.. Scheve mond

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 20:49

Ik weet heus wel dat sommige mensen sex hebben tegen hun wil. Dan is het nog steeds niet goed te praten. Er zijn altijd andere mogelijkheden.
Buiten dat vind ik het dus een beetje raar. Tja, het zou dus kunnen zijn dat de moeder het niet gedaan heeft, maar ze zal wel heus weten wie het was. Als haar pasgeboren kindje verdwenen was zonder dat zij er iets vanaf wist zou ze heus wel naar de politie zijn gestapt. Volgens mij leesde ik ook dat de auto daar al een aantal dagen geparkeerd stond. Ook dat de moeder niet te vinden is. Nou, dan hoef ik verder niet erover na te denken. Klinkt heel logish dat zij er iets mee te maken heeft. Maar wie ben ik?

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 08:18

Politie pakt moeder dode 'autobaby' op

HILVERSUM - De politie heeft donderdag in Leiden de moeder van een baby die zondag dood was aangetroffen in een auto in Hilversum, aangehouden. Volgens de politie Gooi- en Vechtstreek gaat het om een 25-jarige vrouw zonder vaste woon- of verblijfplaats.

Zondagavond trof de politie de pasgeboren baby aan. De auto stond al enkele weken geparkeerd op het Lavendelplein in Hilversum. Het lijkje zat verpakt in een plastic tas in een rugzak en moet geruime tijd in de auto hebben gelegen.

Het is nog onbekend of de baby een natuurlijke dood is gestorven of door geweld om het leven is gekomen. Bewoners hadden de politie getipt over de geparkeerde auto.

Bron: www.nu.nl

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 13:49

gadsie!!!
er bestaan echt hele rare mensen!