) ze is nu 2 jaar oud. Het is een beetje een kruising tussen een hond, kat en een kind geworden. Ze ziet eruit als een kat, maar eigenlijk is het gewoon geen kat.
Wat ze allemaal doet..
Als het geregend heeft neemt ze regenwormen mee naar binnen en laat deze dan vol trots zien, helemaal happy is ze dan.
Kikkers neemt ze mee naar binnen en daar gaat ze dan mee spelen, (er loopt er nu weer 1 in huis ik durf hem niet te pakken) De kikker springt en zij springt er bovenop.
Als ik ren rent ze keihard achter me aan en springt tegen mijn been op als ze bij me is, als ik dan terug ren rent ze weer achter me aan en doet ze weer hetzelfde. (woef)
Als ik een balletje/takje/anders gooi dan gaat ze het halen.
(woef) Als ze buiten een mooi takje vind waarvan ze denkt dat wij hem geweldig vinden neemt ze m mee en geeft ze het aan je.
Als ik naar bed ga, gaat zij ook naar boven, en zeurt ze net zolang tot ze de slaapkamer in mag en dan wil ze niet alleen in je slaapkamer maar ook in je bed en nog onder de dekens ook.
en zo kan ik nog uren doorgaan, dit is toch niet normaal, deze kat spoort niet. Ach dat maakt haar ook zo leuk.

te hebben een 3 in 1 huisdier! Ook nog een hond en ehmmmm.... nog wat 

En hij gaat altijd op de gekste plekken zijn dutje doen!, wat dacht je van een pot, een doos of zelfs in de prullenbak!!