ongelooflijk rare kat!! Nu ook met maffe foto`s

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XJuul

ongelooflijk rare kat!! Nu ook met maffe foto`s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 17:32

Mijn kat is echt een mongolenbeest, wij hebben haar vanaf dat ze 4 weken was (moeder was verkocht. Boos! Lips are sealed Verward ) ze is nu 2 jaar oud.

Het is een beetje een kruising tussen een hond, kat en een kind geworden. Ze ziet eruit als een kat, maar eigenlijk is het gewoon geen kat.

Wat ze allemaal doet.. Verward
Als het geregend heeft neemt ze regenwormen mee naar binnen en laat deze dan vol trots zien, helemaal happy is ze dan.

Kikkers neemt ze mee naar binnen en daar gaat ze dan mee spelen, (er loopt er nu weer 1 in huis ik durf hem niet te pakken) De kikker springt en zij springt er bovenop. Clown

Als ik ren rent ze keihard achter me aan en springt tegen mijn been op als ze bij me is, als ik dan terug ren rent ze weer achter me aan en doet ze weer hetzelfde. (woef)

Als ik een balletje/takje/anders gooi dan gaat ze het halen. Cool (woef)

Als ze buiten een mooi takje vind waarvan ze denkt dat wij hem geweldig vinden neemt ze m mee en geeft ze het aan je. *LOL*

Als ik naar bed ga, gaat zij ook naar boven, en zeurt ze net zolang tot ze de slaapkamer in mag en dan wil ze niet alleen in je slaapkamer maar ook in je bed en nog onder de dekens ook. Scheve mond

en zo kan ik nog uren doorgaan, dit is toch niet normaal, deze kat spoort niet. Ach dat maakt haar ook zo leuk. Lovers
Laatst bijgewerkt door XJuul op 16-06-02 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 17:37

Och, dan is het nooit saai. Onze kat heeft al 2 kleine eendjes gepakt vandaag, om ermee te spelen, dus mijn vader heeft ze af gepakt en terug in de put gezet, beide hadden geen schrammetje. De rotzak, hij wou er gewoon mee spelen. Maar 1-tje heeft hij wel opgegeten aan zijn buik te voelen.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 17:39

haha gelukkig hebben wij hier geen eendjes in de buurt, anders was ze daar zeker wel achteraan gegaan. haha dit wat ik net heb geschreven is nog niet eens de helft van de rare dingen die ze doet. Haha!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 17:41

vertel verder!! Haha!
ik vind t prachtig! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 17:50

haha ok, ze vind vliegjes ook geweldig

Er zat ooit toen ze nog een heel klein kittenbeestje was een vlieg op de lamp en die lieten we haar zien, sindsdien is die lamp heel boeiend, ze denkt al 2 jaar dat die vlieg daar nog steeds zit.

Er hangt ondertussen een andere lamp maar dat maakt haar niks uit, als ik haar optil richting die lamp begint ze te mauwen en gaat ze tegen de lamp aantikken.

Ze wil altijd aan je adem ruiken Verward , als je met je mond bij haar in de buurt komt gaat ze aan je mond ruiken, en dat houd ze heel lang vol als je net je tanden hebt gepoetst. Al ivnd ze het ook heerlijk als je net kruidenboter hebt gegeten, ze is gewoon gek.

Als ze in de tuin ligt en je loopt naar haar toe en zegt wat gaat ze heel raar lopen kronkelen, rollebollen. Gewoon een beetje uitsloven om aandacht te krijgen. Lovers

sweetbuddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 19:15

mah poezz had laast nog een muiz,
al is dat heel normaal, mahr ik vond het viez Vork

greetz! xliessiex

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 19:16

dat is temninste nog een kat met actie, waar je iets mee kan beleven.

Die 2 bejaarde bij mij thuis(11 jaar oud) liggen de hele dag te ronken op bed.
Als je gaat eten komt Mimi ff heel irritant doen en als je klaar bent gaat ie weg, samen nog ff naar buiten schijten en een hap brokken naar binnen en dan weer maffen tot de volgende dag.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 19:21

ja mijn andere 12 jarige kat ligt ook de hele dag te ronken, we hebben hem vanaf dat hij 1,5 was en hij heeft eigenlijk nooit gespeeld. Weleens een vogeltje gevangen maar daar bleef het bij.

Nu doet die mongolenkat (Bo) heel maf altijd tegen die ouwe (joey) Loop hij onder een stoel door waar zij op zit gaat ze heel sneaky tegen zijn staart aan tikken. Haha! Ze loopt hem altijd te pesten, krijgt ze een klap voor haar kop terug, rent ze weg maar 10 seconden later doet ze het weer. Lovers

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 20:36

Oooh mooi. dat lijkt me echt leuk! Heb je geen foto's van em??
Lijkt me echt cool! *LOL* Lovers

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 20:37

Ja hoor ik heb wel foto`s moet ik alleen even kijken waar ik die moet uploaden. Aan de foto`s kun je zelfs zien hoe maf ze is. Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 20:39

Hier was ze nog heel klein.

Afbeelding

hier al wat ouder, vraag me niet hoe ze dit voor elkaar heeft gekregen. Haha!
[img]http://www.fotohub.com/fotoupload/FUYQ9bda08540/bo`snieuwehuis.jpg[/img]

Dit is helemaal ongelooflijk, welke kat doet dit nou?
Afbeelding

past niet echt:
Afbeelding

En zo heb ik nog veeeel meer foto`s van haar, ook in de wasmachine haha die is ook echt droog maar heb ik nooit ingescanned.
Laatst bijgewerkt door XJuul op 16-06-02 20:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 20:42

Hihi wat schattig zeg!
Mijn 2 kaaten voeren echt niks uit,alleen maar slapen en vreten Vork Bloos Haha!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 20:56

Haha, gaaf!! Bij die laatste kijkt ie schaapig! Lief man!! *LOL* Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 21:10

kiekeboe!!!
Afbeelding

Ik ben een lekker kerstpakket:
Afbeelding

mag ik een snoepje???
Afbeelding

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 21:11

Wat een onzettend gek beest zeg! Haha! Maar wat lijkt het mij gaaf om zo'n "poes" Knipoog te hebben een 3 in 1 huisdier! Ook nog een hond en ehmmmm.... nog wat Haha! . Wat een grappige verhalen zeg zoiets heb ik nog nooit gehoord! *LOL*

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 21:16

Ja het is ook echt ongelooflijk hoe dat beestje is, ze komt je ook begroeten enzo net als een hond. Ze geeft een kreet en ze komt op je af rennen. En dat je gewoon ook aan de foto`s ziet dat ze zo maf is, ik heb echt bijna alleen maar rare foto`s van haar.

Maar het is inderdaag echt heel leuk om dat beest te hebben, het is gewoon echt een scheetje. (maar ze heeft wel het eigen willetje van een kat)

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 21:18

whahaha ok nu kan je me opvegen *LOL* *LOL* *LOL*

katjatencate

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 21:23

wat een maf beest zeg! wel leuk
aan onze katten heb je niet veel, ze zijn eigenlijk altijd buiten en anders dan slapen ze of zeuren ze om eten... owja en af en toe leggen ze een halve muis op de mat, heel smakelijk.. Vork

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 21:27

ach niet dat je veel meer aan wormen en kikkers of takjes hebt maar het is en blijft gewoon een geweldig beest. Ze vrolijkt je ook altijd weer op als je een beetje chago bent, je ziet dat beestje maf doen en je word spontaan vrolijk. Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 22:20

Geweldig, zo'n kat! Die van mij zijn lang niet zo maf als de jouwe, maar af en toe kunnen ze er ook wat van. Vooral doosjes en dergelijke vinden ze geweldig, althans dat vindt Kleintjepoes. Zij woont nu bij mijn moeder, maar ik mis het beestje wel. Gelukkig heb ik er nog twee! Lovers

Afbeelding
Kleintjepoes

Afbeelding
Ook Kleintjepoes

Afbeelding
Dikkie tussen het oud papier. Gek beest... Clown

sweetbuddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 22:35

ik zet oowk fotow's van mijnes erop!

tot zow! xxx liessie xxx
Laatst bijgewerkt door sweetbuddy op 16-06-02 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

sweetbuddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 22:36

nah dit is dan mah poewz

Afbeelding
dit is op mijn bed Schijnheilig

Afbeelding
en dit is in onze tuin Extreme duivel

leuk? xxx liessie xxx

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 23:03

nee, mijn kat dan!! die kan er ook wat van!

als je hem vast heb, begint ie te kwijlen, zo fijn vind ie dat dan. Dit weekend was ie de hele tijd achter me aan aan het lopen. Was ik in de kantine, ging ie op het konijnenhok zitten, kwam ik naar buiten, liep ie weer met me mee! Tong uitsteken En hij gaat altijd op de gekste plekken zijn dutje doen!, wat dacht je van een pot, een doos of zelfs in de prullenbak!! Haha!

maar, een super lief beest!!

gr linda

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 08:32

Oke ik zal ook even een boekje opendoen.

Boppie: Hij gaat altijd in te kleine doosjes liggen. Ligt er al een andere kat, dan maakt hem dat niet uit. Hij gaat er gewoon bovenop liggen en wacht net zolang dat de ander weggaat. Boppie weegt dan ook rond de 10 kilo.

Scatty: Gaat altijd net als je wat aan het doen bent erover heen liggen en overheen drentelen.

Mickey: Oke Mickey is echt een watje. Als hij last van een vlo heeft, komt hij er snel aangerend en gaat janken. Ook vindt hij in bad gaan heel leuk en plonst hij vaak in de badkuip. Mickey kan zelf de kamerdeur openmaken, maar terug naar de kamer wilde eerst niet. Hij rent nu gewoon met een noodgang tegen de deur aan. Je hoort dus " bonk" Verward en dan komt Mickey eraan. Als je op de wc zit, tikt hij tegen de deur. Je moet dan opendoen en dan wil hij water uit het fonteintje.

Molly: Spingt altijd op mijn vader zijn rug en reist dan de hele dag mee op zijn nek. Dit doet ze zelfs als mijn vader op een ladder staat. Als ze haar zin niet krijgt, gaat ze janken. Huilen

Blesje: Houdt ervan om in de vitrage te springen.

Dribbel: Is Greetje haar leiveling. Dribbel denkt dat ze een hond is en kan ook niet miauwen. Ze schreeuwt meer. Ze laat zich zomaar overal vanaf vallen.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 10:48

Ha dan is een van mijn twee katten iig nog redelijk normaal. Die gedraagt zich tenminste als kat...

Die ander daarintegen is dus ook zo gek als een deur. Gaat bovenop de hond in haar mand liggen slapen, of zoekt een lekker plekje in de plantenbak uit om te maffen....Ligt uitgebreid midden op de straat te zonnen, dat vind ik zelf wat minder, auto's willen hier nog wel eens harder rijden dan mag........