Dit zou, incl 23 euro verzendkosten, 82 euro gaan kosten.
Ik vond 23 euro verzendkosten behoorlijk aan de prijs maar was toch wel benieuwd naar het hoofdstel.
Nu werd het vandaag bezorgd blijkt het 106 euro te zijn.
Mijn moeder had het aangenomen en betaald omdat ze dacht dat het wel goed zou zijn.
Op de rekening die er bij was stond ook het bedrag van 82 euro, alleen op de sticker van de PTT stond 106 euro, ik de PTT gebeld, blijkt dat hun 24 euro rekenen om de 82 euro weer naarDuitsland te storten, en nee ik kon het niet terug brengen naar het postkantoor het was namelijk al betaald en gaven ze het niet meer terug
Ik gaf nog aan dat ik het erg vreemd vind dat de verzender 23 euro rekent voor het verzenden en de 24 euro van de PTT er dan niet bij noemt, volgens de dame van de PTT weet de verzender dit meestal niet en is het geld alleen om de kosten van het overboeken van het geld te dekken.
Ik heb nog gevraagd of ze het soms persoonlijk gingen overhandigen
maar nee, ze schreven het gewoon over.Als je dus ooit iets in het buitenland besteld doe dit dan nooit onder rembours, de PTT rekent ook nog eens 24 euro
Ik zit nu dus met een lekker duur hoofdstel, nu maar hopen dat het een beetje werkt, anders is het wel een erg duur experiment..........
Een prijsstijging van meer dan 100%, dat is toch geen aanpassing meer? Dat is pure geldklopperitus...!
!)