One Day Fly SUCKS !!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rachel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-01 14:07

Wat een stelletje dozen zeg, ga spontaan over men nek als ik ze hoor ! Wat een butjes jah, laten ze zich zo uit over Starmaker ! Zie ik daar jaloezie opkomen ??? Sjezzz, Starmaker is een groot suc6 en als ze zo goed gaan komen er altijd negatieve en afkrakende reacties op ! Grrr, wat een stel ****** zeg !! STARMAKER rulezzz Tha Place en ze zijn egt TOPPIE !!!

( afreageer bericht, moest ff Haha! )

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 15:03

nou eigelijk vin ik het toch echt wel heel errug grappig hoor!! maar als jij dat neit vind mot jij dat weten.....

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 15:52

edit
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 06-02-02 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 15:53

Hier ga ik niet op in Haha! Schijnheilig

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 23:57

Ik ken die One Day Fly helemaal niet?
Lijkt mij wel grappig als de ex-Starkwekers een groep vormen en beter presteren...ze zullen trouwens wel 1 of ander contract getekend hebben zodat ze geen rechten op de songs hebben. Gaaaap

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 00:07

ik vind het ook wel geinig
het liedje steld echt geen ene moer voor maar het idee!
Het was niet om starmaker te verjagen, of jaloezie, puur om de mensen ff wakker te schudden hoe makkelijk het is om op 1 te komen en ZEKER als je reclame maakt voor jezelf!
Maar jah, ieder zijn eigen mening natuurlijk!
Ik vind het neiuwe liedje van Bart en Sita wel Lovers maar verder kan die hele starmaker opzouten, want ze zingen echt slecht live Misselijk
Groetjes Kim

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 10:14

Ik vin het ook wel en leuk liedje hoor. Je hoort hem regelmatig op deradio voorbij komen, en ongewild bler je zo weer mee! Heb iknu weer in m'n kop: one day fly...

Miss Parel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 14:44

ik vind het opzich wel grappig, want het is ook niet echt eerlijk dat ze de boel zo bedriegen...maar aan de andere kant vind ik starmaker ook erg kool...dus da's dubbel...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 14:48

Hoezo bedriegen?? Ze doen precies hetzelfde als Starmaker:

- Pak een willekeurig stelletje vage mensen
- Maak een liedje dat in je kop blijft zitten maar verder echt zo slecht kan zijn als je zelf wil
- Maak er veeeeeeeeel reclame voor
- Breng het uit
- Scoor een nr.1 hit..

Ik zie het verschil niet hoor..

En hier is ECHT geen sprake van jaloersheid ofzo, allemaal puur om aan te tonen dat starmaker geen oliebol voorsteld en het niet bepaald een prestatie is een nr.1 hit te scoren.. EN dat dat ook al helemaaaaal niks zegt over de kwaliteit van de muziek (want dat is IMO bij starmaker ronduit slecht)..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 17:01

GO BART!!!! Bedankt, scheelt mij weer een stuk tikken. Sluit me er helemaal bij aan. Prachtige stunt van Spijkerman en co!!!

*LOL* Sonja *LOL*

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 17:08

Hier ben ik het wel mee eens. Je moet nog maar afwachten of je nog veel van Starmaker/K-Otic gaat horen als Starmaker van de buis is. Misschien scoren ze nog een paar hitjes en dan is het afgelopen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 17:10

Ik vind sommige nummers van starmaker echt leuk mee brullen wat javky zegt is natuurlijk helemaal waar en ik vind het ook super dat ie dat zo mooi heeft laten zien.
als het programma afgelopen is verwacht ik nog 2nummers en dan ligt starmaker er uit denk ik

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 17:12

Ja, ik vind sommige nummers van Starmaker ook wel leuk. Pas nog een op de radio gehoord, ik dacht dat het de nieuwe van N Sync was. Gisteren kwam ik erachter dat het Starmaker was

flopsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 21:47

ja ik sluit me ook wel bij bart aan, je moet gewoon een beetje de humor ervan inzien dan is het grappig

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:03

Ja, precies Flopsy. En met de humor zit het wel goed. Ik vind Kopspijkers sowieso wel grappig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 09:38

Het was dus gewoon een prima stunt. De aanpak was super en ze steken daarmee flink de draak met het starmakerconcept.

Vroeger ontstonden bands nog wel eens op een gezellig manier, of omdat kwaliteitsmuzikanten elkaar opzochten. Tegenwoordig wordt er eerst een concept en marktaanpak uitgedoktert voor er uberhaupt een noot is gespeeld. Heel commercieel, maar het heeft zo weinig te maken met kunst, wat muziek toch eigenlijk wel is. De kindertjes uit SM hebben een beetje talent, maar om dat op deze manier naar buiten te brengen is ook maar zozo. Persoonlijk vind ik de Soundmixshow dan nog een betere optie om jezelf in de kijker te spelen.