Blackadder!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Blackadder!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 09:18

Ik heb gister echt bijna in mijn broek gezeken van het lachen toen ik 'per ongeluk' tijdens de reclame in A Few Good Men naar V8 zapte. Daar was nl. Blackadder op. Nou, echt, ik heb misschien 5 minuten van het programma gezien, maar het had geen seconde langer moeten duren, ik begaf het bijna. Met die Atkinson (mr. Bean) als Blackadder, en een verschrikkelijk kinderachtige Koningin (ik hield het echt niet droog toen zij door het paleis ging huppelen). Echt, zelden zo gelachen. Maar toen kwam de aftiteling, en toen was het echt tijd voor een luier, daar zat nl. zo'n liedje onder... nou, pies dan maar eens NIET in je broek!

Ik ga iig luiers kopen, en opzoeken wanneer Blackadder weer is, en dan ga ik aan de buis gekluisterd met een luier om zitten kijken, ongelofelijk, dat er nog zulke ontzettend grappige dingen bestaan! *LOL*

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 09:21

Blackadder is fantastisch, ik heb alle afleveringen inmiddels wel al een keer gezien, maar het blijft leuk Haha! Haha!

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 09:21

JAAA Blackadder is echt gaaf! ZUlke leuke humor...echt cool Cool Ik ga ook even opzoeken wanneer het is Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 09:25

Ik kende het van naam, maar had het nog nooit gezien. Al is het om 3 uur 's nachts: I'LL BE WATCHING. Dat die mensen dat zonder hun gezicht te vertrekken kunnen spelen, écht ongelofelijk. En dan Blackadder met een zak over zijn hoofd, omdat ze iemand onthoofd hadden, of met een hoofd achter in z'n broek... Hoe kom je erop! Echt, dit mág je niet missen...

Volgens mij is het op wo. avond op V8, daar gok ik iig op, maar ik heb geen idee hoe laat (heb nl. de héle film gezien, tot halftwaalf, vanaf half negen, dus ergens daartussen). Echt té gek! Pling

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 09:50

Ik wist eigenlijk niet dat het weer uitgezonden wordt op dit moment, maar ik ga ff uitzoeken wanneer en dan zit ik aan de buis gekluisterd, heerlijk Haha!

ItsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 09:52

Volgens mij is het elke werkdag om 21.55 ofzo

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 10:05

ItsMe schreef:
Volgens mij is het elke werkdag om 21.55 ofzo

Klopt het is elke avond! Heeeeeerlijk gewoon! Vooral deze serie, in de middeleeuwen... Baldrick...Persie... Hoop dat ze snel die aflevering van een of andere trouwerij uitzenden, als je die kijkt kun je maar beter een stoma laten aanmeten!

Ze hebben ook een serie die zich in de tweede wereldoorlog afspeelt, zelfde typetjes, maar dan weer een generatie later. Helaas niet zo hilarisch als die in de middeleeuwen, maar nog grappig zat!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 10:07

geweldig, op het einde zie je Blackadder op een hele banketstaaf manier van zijn paard afkikkelen en dan zie je hem achter zijn paard aan rennen. werkelijk geen gezicht. Je hebt verschillende blackadders, dit is de eerste serie, straks komt er een versie van Blackadder ten tijde van koning lodewijk of zo, en daarna in de 1e wereld oorlog in de loopgraven. Allemaal keigoed. Die typetjes die neer worden gezet. Trouwens, de medeacteurs in die serie zijn ook niet de minsten hoor!

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 10:14

Desiree schreef:
Je hebt verschillende blackadders, dit is de eerste serie, straks komt er een versie van Blackadder ten tijde van koning lodewijk of zo

Is dat die met die irritantie koningin en haar bedienden? Die zijn ook zeer goed! *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 10:19

Nee, dat is deze. ZE laat iedereen onthoofden enzo, en dan gaat ze naar Ponsonby (dat zelfs HIJ stoute dingen gaat doen, het is toche igenlijk een aardige vent) vóórdat hij onthoofd gaat worden, maar dan blijkt dat Baldrick hem perongeluk onthoofd heeft... Naja, ik zeek in mijn broek. En dan samen met die Persie een lijk met groen hoofd produceren. Commentaar: nee hij ziet al helemaal groen, daar trapt ze neit in... Nou, echt, ik viel zowat van de bank van het lachen. Verplichte kost voor de rest van de familie, want dit wil ik ABSOLUUT niet missen... Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 10:29

*LOL* Blackadder is gewoon zoooooooooooo Cool Dit is gewoon Rowan Atkinson op zijn best!! Haha!

Hoop dat binnenkort de aflevering met de 'turnip' nog weer een keer komt *grijnzzzzzzzzzzz* Haha! Vraag me er maar niet naar, you just wait and see!! *LOL*

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 11:32

Wat leuk, meer Blackadderfans. Dit is toch wel één van de gaafste, onzinnigste en meest absurde series aller tijden. Ik lig elke keer in een deuk als ik die serie zie. Je hebt ook een tv-film, waarbij Blackadder vanuit deze tijd gaat tijdreizen. Je ziet onder andere dat de dinosaurussen zijn uitgestorven door de vuile sokken (of zoiets) van Baldrick. Als er ooit nog eens een Blackadder-bioscoopfilm komt, ga ik minstens een week van tevoren voor de bios liggen voor kaartjes. Tot die tijd behelp ik me maar met de videobanden.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 11:48

Ja die sokken van baldrick lijden een eigen leven, grinnik. Ze hebben ze namelijk een keer met een knuppel dood moeten slaan in een van de afleveringen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 13:43

Blackadder is the best. Ik heb nu alleen nog maar de film (Blackadder goes back en forth) en ik kijk nu naar die afleveringen, het is nu al anderhalve week bezig van maandag tot en met donderdag rond een uur of 10, het verschilt alsmaar een beetje. Maar het is zo fantastisch, dit blijft gewoon leuk hoe vaak je het ook ziet. Mr. Bean ken ik nu wel uit mijn hoofd en vind ik niet zo leuk meer, maar hier blijf je in een deuk bij liggen. Enfin FANTASTISCH !!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 15:36

In die loopgravenoorlog komt er nog een blonde dokus bij, trouwens ook al in de serie van te voren, de lodewijk serie.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 16:45

Ik heb ook heel wat afleveringen gezien van in de middel eeuwen Haha!
Echt goed.

Helaas voor de middeleeuwen fans afgelopen weekend was hiervan de laatste aflevering.
Hij ging dood aan afghakte handjes en oren geloof ik en de rest aan vergiftigde drank.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 17:11

Ik heb besloten: IK MOET ALLE VIDEO'S HEBBEN. Iemand enig idee hoe ik daar aan kan komen?
Ik kan dit soort lachstuipbevorderend materiaal altijd wel gebruiken. Ik heb trouwens al sinds de aftiteling het liedje in mijn hoofd: Blackadder, Blackadder....
Reden genoeg om te blijven grijnzen! Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 17:36

Hahaha ik heb Blackadder al heel lang terug trouw gevolgd, echt geweldig...op de BBC had je als voordeel dat je met 888 ook het eindliedje ondertiteld kon krijgen Haha!

Over middeleeuwen gesproken...
zaterdag is er een Monty Python 'tele'ton op net?

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 17:46

The sound of hoof beats 'cross the glade,
Good folk, lock up your son and daughter,
Beware the deadly flashing blade,
Unless you want to end up shorter.

Black Adder, Black Adder, he rides a pitch black steed.
Black Adder, Black Adder, he's very bad indeed.

Black: his gloves of finest mole,
Black: his codpiece made of metal,
His horse is blacker than a vole,
His pot is blacker than his kettle.

Black Adder, Black Adder, with many an cunning plan.
Black Adder, Black Adder, you horrid little man.

Haha! Vanavond toch maar weer kijken, heb het meteen weer te pakken!

wennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 18:02

Blackadder is helemaal het einde.

Er is ook een kerst film van als ik het goed heb. Daarin is Blackadder eerst de aardige Scrooge en hij wordt na bezocht te zijn door 3 geesten slecht.

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 18:49

Geweldige film, wij hebben hem een keer met geschiedenis gekeken. Het sloeg echt nergens op, maar het was errug grappig *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 20:20

Oh, er was ook een stukje over zijn vader in dat liedje, wat het precies was weet ik niet meer, maar de tranen liepen over mijn wangen... Haha! Die stem die dat zingt ook... Oh mijn god, volgens mij komt het écht nooit meer goed Tong uitsteken

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 20:37

Laui! schreef:
Oh, er was ook een stukje over zijn vader in dat liedje, wat het precies was weet ik niet meer, maar de tranen liepen over mijn wangen... Haha! Die stem die dat zingt ook... Oh mijn god, volgens mij komt het écht nooit meer goed Tong uitsteken

Ze zullen vast wel praatgroepen hebben voor dit soort gevallen Haha!

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 21:10

weeeeeh wij kunnen geen V8 ontvangen

Ikke wil oooooook Blach adder kijken... Verdrietig

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 21:13

Blackadder is echt cool!! *LOL* Ik ga het straks ook weer kijken! Dit is weer de eerste serie..de 2e en 3e serie worden nog veel leuker Haha! (3e is nu bezig op bbc1)