clip over pim fortuyn?!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

guidolover

clip over pim fortuyn?!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-02 21:03

ik zat net ff the box te kijken en toen kwam er een clip langs over pim fortuyn.
gezongen door Conny van Breukhoven (of hoe heet ze ook al weer?) met als titel: now you say nothing at all.

het is dat liedje van ehmm wie zong dat ook alweer eigenlijk?? ronan keeting Verward
when you say nothing at all, maar dan een beetje aangepast en dan met videobeelden van pim fortuyn.

hebben jullie het al gezien?

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 21:05

JAAAAA echt TE belachelijk!!! dat liedje is van heel iemand anders gaat zij m gebruiken voor zo'n vage clip.. slaat echt helemaal nergens op en ze loopt dat geval met pim fortuyn weer ff lekker aan te dikken. werd het net allemaal een beetje minder. *zucht* niet dat ik het niet erg vind ofzo maar ik vind dit toch wel een beetje overdreven.

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 21:08

nog niet gezien ik ga hem ff aanvragen Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 21:11

Ik vind het ook allemaal maar vaag hoor...ze heeft gewoon precies het liedje van Ronan Keeting gebruikt, maar dan heeft ze een paar woordjes veranderd...

Maar goed, ieder zijn manier... Knipoog

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 22:04

Sorry hoor,maar eerst Gerard Joling,nu zij...
Volgens mij proberen ze er allemaal maar en slaatje uit te slaan....

lizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 08:11

wie is conny van breukhoven dan? is dat niet iemand van het songfestival of zo Verward ?
ik heb het liedje nog niet gezien, maar dat komt vast nog wel Knipoog
er wordt toch ook een film over pim fortuyn gemaakt?

Eileen

Clip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 09:16

Volgens mij zijn het beelden uit Villa Felderhof die zijn gebruikt voor de clip. Connie van Breukhoven is de echte naam van Vanessa...
Zij wil van het geld dat de single oplevert een beeld laten maken, het geld van Gerard Joling ging toch ook naar een goed doel? Jaja... Van mij hoeft het dus niet zo!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 09:32

ja ik heb hem ook gezien gisteren avond, ze proberen er idd een slaatje uit te slaan, triestelingen

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 10:54

Het is gewoon een vrekkige ouwemuts, alsof ze die ton niet zelf kan ophoesten.... Of zou ze al haar geld er doorheen hebben gejaagd met die 'trek-je-bek-strak' acties van haar?

Aan de andere kant heb ik ook wel weer 'bewondering' voor haar, want dat is ook mijn motto: als je iets doet doe het dan goed. Dat lukt haar dus wel, zichzelf voor l*l zetten en goed ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 10:58

banketstaaf als je zelf geen goede text kan schrijven.

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 11:02

En ze kan geen Engels ook Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 11:03

Ik vind het juist heel erg ongemanierd om de dood van wie dan ook te gebruiken om een LIEDJE over te maken. Net zoals Elton John destijds met Lady DI, echt om van te kotsen. Wat een walgelijke mensen lopen er rond zeg! Misselijk

Helemaal verschrikkelijk is het als ze dan a) niet kunnen zingen en b) niet eens iets origineels uit kunnen kramen. Kende overigens deze 'persiflage' van RK al... BAHBAHBAH... Dat hij dood is, is al erg genoeg, dan hoeven we niet van die strakgetrokken domme blondjes die niet eens kunnen zingen van dat soort onzin horen blaten... Ieks! En dan het idee dat ze er nog geld aan willen verdienen ook... WALGELIJK! Frusty Misselijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 13:48

Laui! schreef:
Ik vind het juist heel erg ongemanierd om de dood van wie dan ook te gebruiken om een LIEDJE over te maken. Net zoals Elton John destijds met Lady DI, echt om van te kotsen. Wat een walgelijke mensen lopen er rond zeg! Misselijk

Helemaal verschrikkelijk is het als ze dan a) niet kunnen zingen en b) niet eens iets origineels uit kunnen kramen. Kende overigens deze 'persiflage' van RK al... BAHBAHBAH... Dat hij dood is, is al erg genoeg, dan hoeven we niet van die strakgetrokken domme blondjes die niet eens kunnen zingen van dat soort onzin horen blaten... Ieks! En dan het idee dat ze er nog geld aan willen verdienen ook... WALGELIJK! Frusty Misselijk

Alsof je gedachten kan lezen Haha! Haha! Haha!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 15:20

hmmm nog niet gezien maar waarom zou iemand er een liedje over maken?
Nou is het eindelijk allemaal weer minder aan het worden...

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 15:26

lizzy schreef:
wie is conny van breukhoven dan? is dat niet iemand van het songfestival of zo Verward ?

Conny van Breukhoven is ook wel beter bekend als Vanessa. Ze is getrouwd met de eigenaar van Free Recordshop.

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 15:42

Roos schreef:
Het is gewoon een vrekkige ouwemuts, alsof ze die ton niet zelf kan ophoesten.... Of zou ze al haar geld er doorheen hebben gejaagd met die 'trek-je-bek-strak' acties van haar?

Aan de andere kant heb ik ook wel weer 'bewondering' voor haar, want dat is ook mijn motto: als je iets doet doe het dan goed. Dat lukt haar dus wel, zichzelf voor l*l zetten en goed ook.

een vrekkige ouwemuts... Haha! Haha! & trek-je-bek-strak actie hahaha!!
Je hebt helemaal gelijk met wat je schrijft!!

Ekstul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 15:50

die had ik net ook gezien.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 16:29

Yootha"]
[quote="lizzy schreef:

Conny van Breukhoven is ook wel beter bekend als Vanessa. Ze is getrouwd met de eigenaar van Free Recordshop.
[/quote]

laat me raden de single kan je kopen bij Free Recordshop Haha!

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 16:55

Ik heb het nog niet gezien.
Ik vind het ook niet eens gepast ook. Pim is blij dat ie straks naar italie gaat Haha!

Ik vind dat ze beter een rekening nummer hadden kunnen openen en als je daar dan behoefte aan had daar wat geld op te storten en dat dan naar het aidsfonds.
De obbrengst van gerard joling's nummer gaat o.a naar het aids fonds.

Nu zijn er ook al mensen die een film over Fortuyn willen maken Misselijk
Ze zijn allemaal nog eens doorgeslagen. Een videoband is al verkrijgbaar en een boek straks ook.
Ik heb Pim nooit gekend, ontmoet of what ever maar denk niet dat ie dit op prijs had gesteld Frusty

Maar Gerard joling heeft in iedergeval wel zelf wat in ekaar geflanst dat kun je van die doos niet zeggen. Haha!
Party!!

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-02 22:38

Laui! schreef:

je haalt me de woorden uit de mond.....

Josti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 23:14

vanessa is echt een VRESELIJK wijf Misselijk

ik heb die clip nog niet gezien, maar het zal wel net zo vreselijk als zijzelf zijn Tong uitsteken

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 07:35

Sorry maar zo erg vind ik t helemaal niet.
Waarschijnlijk heeft ze sowieso al gewoon toestemming gekregen anders kan ze een heeeele hoge boete krijgen.
Maar voordat de clip uitkwam enzo, heb ik haar gehoort op Noordzee FM, al een hele tijd terug.
Zij was een super goede vriendin van Pim Fortuyn, en ze waren op vakantie (ik geloof in turkije) toen haar oudste dochter opbelde dat Pim neergeschoten was. En toen heeft ze dit liedje voor hem gezongen enzo..
En ze doet t echt neit om t geld hoor (althans, zei ze op de radio) maar als afscheidslied van Pim. En ik vind t een mooi teken.. Dus ben ik nu de enigste die er zo over denkt?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 12:49

toestemming gekregen? Zij niet hoor, zeer waarschijnlijk is haar gewoon verteld van, joh, je moet ff een liedje maken.
Verder dus niet haar afvallen, maar de mensen erachter.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 13:00

het is erg voor Pim. Eerst neergeknald worden en dan vervolgens worden er van die stomme liedjes geschreven. Ik zou dat niet leuk hebben gevonden. Gelukkig heeft hij er geen weet van.