kortingsbonnen voor de efteling... wie is zo lief om ze aan mij af te staan????
Ik moet namelijk voor een groep van ongveer 20 mensen een dagje efteling regelen, maar aangezienik vermoed dat het er minder dan 20 zijn, val ik buiten de groepskortingen!
Adres via pb verkrijgbaar!
Ik was uitzendkracht en ik heb er 7 (!!!) maanden gezeten om de telefoon op te nemen. Inmiddels werk ik alweer 5 maanden elders... Pfieuw, wat een opluchting. Het ergste vond ik nog dat ze me echt gebruikt hebben, opslag ho-maar, minimumloon krijg je! Dus toen werd ik behoorlijk pissed en kreeg ik 'opeens' wel een heleboel guldens meer per uur. Ik was de enige op de afdeling die een beetje begreep hoe het werkte. En dan te bedenken dat ik zowat de enige uitzendkracht was (nog 3-4 anderen, maar die waren voor het suffe werk), de vaste krachten werkten hoogstens 2 dagen (no offence), en die wisten echt van toeten noch blazen. Lekkere organisatie dus. Bovendien werken er allemaal van die geitenwollensokken mensen die echt niet snappen hoe je een olifant redt, die niet begrijpen dat je ook een FUNCTIONERENDE organisatie op poten KUNT zetten natuurlijk. Na 7 maandjes was het voor mij meer dan genoeg. Ze konden de pot op daar!