en dus ik verbrand steeds ipv bruin worden zelf met factor 20 durf ik in het begin verbranden
Ben dit jaar wel onder de zonennbank geweest en moet zeggen het helpt tegen verbranden.Maar ben nog steeds bleek...maar beter dan andere jaren.
Maar nu ga ik een nieuwe bikini gaan kopen ( andere zijn allemaal te klein geworden ben veel afgevallen door stress enzo. )En ga vrijdag met men vriendje gaan zwemmen.
Maar ik weet echt niet wat voor kleur het beste gaat bij bleke huidskleur.
Ik ga ook alleen gaan winkelen erom ,maar in de winkel lijkt het mooi te passen maar wanneer ik dan buiten kom, lijkt het als ik het aan doe alsof ik ziek ben
dus vroeg ik me af of er bokkers waren met een bleke huidskleur welk kleur bikini jullie hebben?
xxx

.
Ik heb een zwarte bikini en een licht blauwe. Hoe lichter jij van kleur bent hoe lichter je kleding of zoals nu een bikini dan valt je witte huid niet zo op.

Ik ben dus ook echt wit en ik heb de hoop dan ook al opgegeven om ooit nog maar bruin te worden. Ik ken het bikini probleem dus ook. Ik neem iig geen roze, bruine of zwarte bikini, bij deze kleuren lijk ik nog bleker.