Inhalen in de file

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eileen

Inhalen in de file

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-02 13:53

Afgelopen zaterdag stonden er een paar files, waarvan 1 langere, 13 km... En ik zat er in. Verdrietig
Als je ruim 3 uur vast staat, ga je je steeds meer verbazen over het gedrag van andere weggebruikers. Waar ik me mateloos aan heb zitten ergeren, waren al die auto's die mij via de vluchtstrook inhaalden! Buiten het feit dat het naar mijn idee gewoon niet mag, de vluchtstrook als rijbaan gebruiken, is het ook nog eens link. Want als je lang vastzit in de file, gaan mensen uitstappen. En die lopen dus over de vluchtstrook. Voor de rest kan er natuurlijk altidj een auto met pech staan en de ambulance moet er ook nog door kunnen. Al met al vond ik het erg asociaal!
Er was trouwens wel een slimme Belg: Die zette z'n auto op de vluchtstrook, motor af, in z'n vrij, duwde hem een paar kilometer over de vluchtstrook en stapte toen weer in. Dat is dan wel weer grappig. Maar al die anderen...GRRR Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 14:14

Over idioot weggedrag, ik reed een eenrichtingsweg in, rijdt daar een meneer in volvo achteruit ( precies in de bocht!!!) dus ik remmen natuurlijk begint ie zijn middelvinger op te steken naar me, en te wijzen dat ik aan de kant moest Boos! Boos! , ik pisnijdig, omdat je daar helemaal niet achteruit mag rijden, en omdat hij verschrikkelijk onbeschoft zich gedroeg. PFff. krijg het er nog warm van als ik er aan denk!!

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 11:48

Ach, als je elke dag op de weg zit en dus regelmatig in de file staat, zie je veel van dat soort dingen. Kijk er al geeneens meer van op! Als ze gesnapt worden, dan krijgen ze in ieder geval een flinke prent en dat voel je wel in je knip Haha!

Maar ook buiten de file zie je genoeg mafkezen om je heen op de weg! Vooral 's morgens en 's avonds in de spits.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 12:13

ja mafkezen genoeg op de weg
als ik 3 uur in de file zou staan zou ik me bij het
eerste kwartier al zorgen maken over een toilet.
Ik ben een echte pieskont en dan is een file niet
echt fijn Haha!

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 12:17

Barb schreef:
ja mafkezen genoeg op de weg
als ik 3 uur in de file zou staan zou ik me bij het
eerste kwartier al zorgen maken over een toilet.
Ik ben een echte pieskont en dan is een file niet
echt fijn Haha!

Dan zou je een km verderop maar een tankstation zien zeg! Haha!

Eileen

Tankstation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 08:15

Het leukste was nog dat we dus inderdaad het langste stil hebben gestaan bij een tankstation, aangezien er allemaal mensen het brilliante idee hadden om via het tankstation op te schieten, maar daardoor viel het bij de invoegstrook helemaal stil. De rest van de passagiers zijn de auto uit geweest om te plassen en ijs ed te kopen. Ik zat achter het stuur en er werd toch nog wel zo regelmatig een stukje gereden dat ik er niet uit ben geweest. Moest dus wel heel nodig plassen toen we op de plaats van bestemming waren Party!! !