Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Marsje schreef:Oh nee dat is het enige wat de 3310 niet heeft. Ja oke, ook geen Wap, maar dat is toch ongelooflijk duur. De 6210 en ook andere modellen zijn niet i.c.m. prepay te krijgen toch?
, daarna een 3210 die een collega van mij nu heeft, werkt nog steeds prima, daarna een 2e hands 3310, was ook niks mis mee, toen een 3330, die nu na een jaar behoorlijk minder is geworden, en nu dus die 8310.
Marsje schreef:Dat klopt. Nokia's zie je erg veel. Ik heb er zelf ook een, hoewel ik er weleens over gedacht heb over te stappen op een Siemens, maar hij werkt goed. Geen problemen mee. Alleen lastig met SMS'jes tikken. Ik moet er steeds op letten dat ik binnen de 160 tekens blijf. Volgens het scherm kan ik tot de 459 doorgaan.
)
).
!
, die was voor mij ook prima geweest en een stuk goedkoper !!), met een tweede kaart; de 6310 blijft nu gewoon in de auto en de 3310 neem ik los mee
.
. Mijn vriendin heeft haar Siemens c 35 (geloof ik) in de wasmachine gehad en nadat ze hem droog geföhnt had, ging ´ie weer perfect
!