Nu wil ik dus graag een reservepaar dat niet te duur is maar wel goed voor mijn ogen mocht ik ze toch gaan dragen.
Ik draag momenteel harde lenzen en wil dat ook graag blijven doen. Zachte lenzen zie ik niet zo zitten.
Mijn sterkte is links ongeveer -4 en rechts -7 dus behoorlijk wat verschil en behoorlijk slechtziend dus.
Wat zouden jullie me aanraden te kopen? Daglenzen, weeklenzen of maandlenzen? En zijn dit ook wel harde lenzen? Want tot nu toe zijn al die pakketjes die ik gezien heb zachte lenzen.
Kun je eventueel zo omschakelen van harde naar zachte lenzen?
En wat vinden jullie van kleurlenzen? Het lijkt me wel geinig om eens een kleurtje te proberen, grijs of groen bijvoorbeeld.

Dus: heel veel vragen maar met elk beantwoorde vraag ben ik al blij dus brand los!
. Kleurlenzen passen mij ook niet mooi omdat mijn iris erg groot is. Daardoor valt er altijd een randje van mijn eigen kleur buiten de kleuring. 
. Ik heb ooit eens lenzen geporbeert, maar dat is echt een crime. Ik heb namelijk erg snel last van traanogen, en zelfs na een week kon ik die lenzen niet langer als een uur of 3 in. Dan had ik al giga last van mijn ogen. Daarbij heb ik ook nog een hele sterke cilinder-afwijking, zodat, als mijn lenzen maar iets scheef zaten al niet scherp meer zag. Niet echt praktisch dus....