In een plensbui, met een auto waar ik voor het eerst in reed, in een stad waar ik nooit eerder had gereden... Het enige wat ik wist, was hoe ik bij de A73 moest komen... en op het moment dat ik daar de oprit op rij, sta ik meteen stil en hoor ik op de radio dat er een tankwagen op de A50 in brand staat.
Afijn, om een lang verhaal kort te maken: ik ging om 18.15 van m'n werk weg en om 20.45 stond ik 6 km verderop nog steeds muurvast (en dan ook letterlijk muurvast, zo om het kwartier schoot het 10 meter op). Op een gegeven moment stond ik bij de eerstvolgende afslag, laatste kans om in de chaos verzeild te raken of een noodoplossing te zoeken. Heb dus die afslag maar genomen en na nog even verdwaald te zijn in Nijmegen heb ik een vriendin gebeld die 500 m van mijn werk af woont. Daar heb ik de nacht doorgebracht op de bank en vanmorgen was ik binnen 5 minuten op mijn werk!

Vanmorgen zag ik op het ontbijtnieuws dat het hele wegdek opnieuw geasfalteerd moet worden. De politie heeft ook een beetje laat ingegrepen, om half 11 (!) 's avonds hebben ze maar besloten om de vangrail eruit te halen zodat het verkeer verder kon en tegen middernacht (!) waren alle problemen opgelost...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-05-15 09:10 ]</font>