De miss bokt 2002 en de mister bokt 2002. Ik kan geen complete polls vinden? Tsja ik ben natuurlijk blonT
Merilyn
Suzanne F.
Geplaatst: 07-06-02 19:18
Die zijn door Bart op slot gegooid!!!
Snap het ook niet waarom want het was 1 van de best bekeken topics maar ja............
SuperPepeijn
Geplaatst: 07-06-02 19:23
Ja jammer. Ik kan me wel voorstellen dat Bart het liever in KH hebt. Maar ik denk dat je daar minder poll-mogelijkheden hebt.
Wat ik helemaal jammer vind is dat er blijkbaar toch mensen waren die het niet leuk vonden. Nu voel ik me wel schuldig omdat ik o.a. ook begonnen ben met het hele verkiezing-gedoe. Ik was in de veronderstelling dat iedereen er wel plezier aan had beleefd, het was ook erg goed bekeken.
abcfgd1
Geplaatst: 07-06-02 20:49
hmm ik vind het ook kei jammer!! was super leuk! Kan het niet in Kippenhok!?! Uitzonderingetje?!
Laui!
Geplaatst: 07-06-02 22:25
nee. Ik heb gewaarschuwd (met een knipoog). Destijds (paar maanden geleden) zijn er verschillende verkiezingen geweest van het niveau NUL (de verkiezing van de mooiste schoolpen was nog van meer niveau geweest). Dat hebben we toen laten gaan, maar om nou opnieuw (dezelfde NB) verkiezingen uit te schrijven... Bedenk dan iets originelers, maar verkiezingen van miss en mr bokt zijn al zo uitgekauwd (is bij mijn weten nooit een winnaar uitgerold). Bovendien wérkt het toch niet, of je nou wel of geen poll aanmaakt. Bovendien heb ik mijn buik vol van de mooiste smileyverkiezingen en dat soort spul, want één verkiezing over de dam dan volgen er meer. Nee is nee, en zéker in dit geval!