Zeg maar eerlijk, wat vind je ervan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marieke22 schreef:Ik vind de tafel niet mooi en het is ook erg onhandig. Veel te koel en kil, zo'n tafel die alleen uit glas bestaat. Met die stenen vloer eronder wordt het helemaal een kille boel!
Nee, voor mij hoeft deze tafel niet.....
. En glazen tafels uit een stuk zijn niet uniek hoor.
. Ach, lang leve de stoomreiniger en vooral mijn vriend die zich ergert aan afdrukken van Bobo's poefjes (vooral aan de onderkant van de tafel). Bobo doet namelijk aan mime tegenwoordig maar oefent graag tegen transparante oppervlakken

Roos schreef:De tafel is wel leuk, fascinerend vooral..... De stoelen staan erbij als een vlag op een modderschuit en degene die die vloer heeft gelegd is een oplichter of heeft twee linker handen want zo'n vloer hoort naadloos te liggen. En glazen tafels uit een stuk zijn niet uniek hoor.
Zelf wil ik nooit meer zo'n glazen tafel, maar om 'm nu stuk te maken vind ik ook weer zonde (ja, ik ben ook in het bezit van zo'n ellendig ding). Ach, lang leve de stoomreiniger en vooral mijn vriend die zich ergert aan afdrukken van Bobo's poefjes (vooral aan de onderkant van de tafel). Bobo doet namelijk aan mime tegenwoordig maar oefent graag tegen transparante oppervlakken
Cassidy schreef:Ik vind hem erg steriel overkomen. De tijd van kil glas en ronde uitbundige vormen is een beetje voorbij. Als het nu een echte klassieker zou zijn, zoals een Corbusier of een Wassili dan zou ik zeggen, ja. Maar ik ga nu toch meer de minimalistische, strakke, maar toch warme kant uit (Japans, Zen) , en daar valt deze tafel beslist niet onder.
Sorry, ik vind hem niet mooi. En het is veel geld voor een salontafel.