huisgenoten en subwoofers...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gwen

huisgenoten en subwoofers...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 22:44

... dat gaat niet samen.

Grr, ik was de hele dag al zo moe en ik had me heilig voorgenomen vroeg naar bed te gaan. Kom ik thuis, heeft mijn dierbare huisgenoot een stel vrienden op bezoek. En da's nog niet zo erg, maar ze kijken film via de subwoofer en náást mijn slaapkamer... Boos!

En mijn buren zijn herrie aan het schoppen in de tuin. Nou ja, ga ik hun maar mee vervelen. Is altijd nog beter dan wakker liggen in bed omdat het zo'n herrie is overal.

Zelfs de kat heeft er last van, die heeft zich verschanst in de rommelkamer op een stil, donker plekje. Ik wou dat ik daar ook tussen paste... Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-02 23:00

hihi ik zie je al in dat rommelkamertje dubbelgevouwen.

Mijn buren kunnen er soms ook wat van. maar och je went eraan.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 09:40

Dan is het soms wel lekker als je vrij woont nergens geen last van, de buren hebben ook geen last.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-02 11:01

Nou ja, de buren kunnen er ook wat van, hoor! Wateroorlog, kussengevechten, piano-"muziek"...

Maar het is er wel altijd supergezellig. Gisteren hebben we met z'n allen deel twee van The Lord of the Rings gekeken. Toen ik thuis kwam, midden in de nacht, was iedereen allang vertrokken en lag mijn huisgenoot te Slapen .

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 12:32

Lijkt me daar wel een gezellige boel hoor Gwen. Denk dat jij er stiekum wel heel erg van geniet jouw kennende Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-02 22:59

Ssst, niet verklappen, hoor Greetje... Haha!

Maar mijn twee huisgenoten zijn een beetje erg veel van het type Gaaaap .
Met mijn buufies heb ik echter hartstikke veel lol, ook al zijn ze af en toe een beetje luidruchtig en lompig. We doen in elk geval wel regelmatig leuke dingen, zoals zomaar barbequeën of gewoon ouwehoeren.

Tja, beter een goeie buur dan een te verre vriend of te dichtbije huisgenoot! Knipoog