Maneges, zucht...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mdev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-01 22:37

Boos! Ik wordt echt doodziek van die manege waar ik heen ga( 'k ep trouwens niet veel keus, of die manege hier in de stad waar de instructeur een gigantische l*l is, of een halfgare Nederlandse militaire rijvereniging waar iedereen elkaar kent en weet wat ze 's middags op brood eten, en het niveau 0,0 is). Ze weten dat het paard dat ik elke week moet rijden niet meer kan als stappen draven en galop ('t is een voltige paard), en dan wordt er van mij verwacht dat ik even voor het been wijk en andere trucjes op het beste beesje uit haal. Ik heb dit soort dingen nog niet al te vaak gedaan, en dan mag ik, een dier wat ik een keer in de week zie, het duidelijk gaan maken dat hij moet wijken, en als het niet gaat ligt het aan mij.
En over springen zal ik helemaal niet beginnen, daar weigert 'ie over de balken heen te gaan. Wat ik ook doe, en net zoals je waarschijnlijk al dacht, het licht aan mij. En het vreemde is dat alles perfect lukt als ik m'n verzorgpaard mee heb (wat een keer is gebeurt omdat de eigenaar weinig tijd heeft, en wij <nog> geen trekhaak hebben) of een ander manege paard rij.
Hmm merkwaardig, dan rijd ik zeker op een andere manier Frusty Frusty