Je hebt een aggressief broertje...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Je hebt een aggressief broertje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-02 16:13

Of je hebt het niet natuurlijk!

Dit moet zo ongeveer Voltracks gedachtengang geweest zijn toen hij me gister zomaar van mijn arm wou ontdoen. Hij had namelijk bedacht dat als Fulco (zijn halfbroertje) mij een kopstoot mocht geven hij wat in te halen had. Gemakshalve is hij daarbij vergeten dat hij mij al een aantal kopstoten heeft gegeven (1x hersenschudding) en dat hij al 2x is gaan liggen toen ik nog geeneens de tijd had gehad om eraf te springen. Toen ik hem gister tegenkwam (hij stak zijn kop nogal ruig naar buiten toen ik langs kwam) zei ik tegen hem dat ik geen zin had in nog meer tanden door mijn lippen. Hij keek scheel en begreep er niets van. Toen ik even later voor zijn neus zijn afzichtelijke (ja in Voltrack's ogen, geloof je hem niet? Kijk dan op ITP) broertje stond te poetsen en hem keer op keer waarschuwde mij toch niet wéér een paar tanden door mijn lippen te boren, begreep hij zijn missie van de dag: DIE KRIJGT KLAPPEN.
Ik ben nou eenmaal niet zo snel van begrip als Voltrack, dus ik had het nog niet helemaal gevolgd. Een uurtje later ging mijn zusje Voltrack rijden en stond ik bij zijn hoofd (dat was dé grote fout van gister). Ik kroelde met mijn hand op zijn wang en zei 'hey jochie'. Bovendien had ik hem al verteld dat ik hem flink ging aanpakken (ik zou er ook nog even op) en dat zijn vakantie toch echt over was. Hij begreep er geen snars van, dacht ik. Toen ik dus mijn arm langs zijn neus legde waagde hij de gok en nam even een hapje, kijken of ik wel op smaak was. Niet dus, want hij had mijn velletje beetgepakt en dat deed nogal auwie. Dus ik heb hem klappen gegeven in plaats van hij mij. Dat zorgde voor nogal wat verwarring, want dát was natuurlijk niet de bedoeling.
Maar ik ben écht heel zielig nu, het is namelijk nog steeds pijnlijk (haha, mocht Voltrack willen!), en zélfs een beetje blauw! Verward Die kleine kleuter had gewoon mijn velletje venijnig beet, de etter! Ik heb me al op hem uitgeleefd (3x in de rechtergalop, iets wat mijn zusje niet echt voor elkaar krijgt, en maar kwaad kijken die snotaap!) dus ik zal me gedragen Schijnheilig Maar ik moet natuurlijk nog wel een wraakactie op touw zetten, want zomaar Fulco's (onbedoelde) aggressieve actie's kopiëren, dat is natuurlijk not-done! Extreme duivel