sommige jongens vallen mee..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-01 19:22

zoals (sommige weten over wie ik t heb, noem hem ff angel *LOL*) hij wel, heb nou eindelijk het lef om te zeggen ik wil met je tegen hem maar doe het niet bang dat ie me toch afwijst... niet zozeer om wie ik ben maar omdat hij geen ervaring heeft met meisjes nou ja een. op de basisschool vroeg iemand hem hij zei ja en later heeft ze hem in het openbaar vernederd door te zeggen het was maar een geintje ik ben bang dat hij denkt dat ik dat ook ga flikken Verward
nouja that's so not me misschien zet ik morgen toch nog die stap en ik heb het zelfde als ontario hij gaat ook van school Verdrietig gloof ik

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 20:23

als dat echt zijn reden is om nee te zeggen, waar we natuurlijk vanuit gaan, dan moet je gewoon volhouden. wel vragen natuurlijk, maar misschien kan je eerst samen naar de film of zo(erg cliche, maar wel makkelijk en leuk)dan wordt ie al wat zekerder van jou gevoelens, en durft hij misschien wel ja te zeggen.

Miss Parel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 18:29

you go pammie... ik vind angel echt een typetje voor jou(ook voor mij, maar dat valt af) als je de stap durft te zetten zou vet wezen..maar als je dat niet durft, is het ook niet erg.... ik weet alleen niet of hij zich uberhaupt wel met meisjes bezighoudt?

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 18:30

dat is t juist... heeft ie wel tijd voor me zeg ik haii angel 'nu niet ik ben mn wiskunde aan het leren' en ik weet niet of ie durft. kel zat ook te hameren erop, nouja ik mag toch zelf weten wie ik leuk vind!

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 18:37

oy Pam!

Ik kan je zeggen, 't is gewoon very lastig!!!
Ik heb hem uiteindelijk laten gaan, en snik snik, hij was met de laatste week, en met de examenstunt ziek!!! Hij is verder voor bijles ofzo ook nog niet op school geweest, maar iwe weet, zie ik hem met de examens nog! I hope so, maar ik denk van niet... Huilen

Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 12:19

Als je nou zeker wilt laten weten dat hij je moet geloven dat je het echt meent en dat je geen geintje met hem uit gaat halen, dan laat je hem toch gewoon even dit forum lezen... Als hij je dan nog niet gelooft, dan wil hij het gewoon niet geloven..