Tintel Lip

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Tintel Lip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-02 11:00

Met dank aan Fulco! Haha!
Gister was hij iets te enthousiast en deelde een kopstoot uit, toen ging mijn tand door m'n lip en nu zit ik al sinds die tijd met een tintelende lip. Dat komt omdat mijn tand (sorry voor de details) ong 1 cm in mijn lip ging en ongetwijfeld een zenuw geraakt heeft. Hij is niet gevoelloos. Dat tintelen is echt superirritant. Ik zit er de hele tijd aan, heel zachtjes, en dat is echt heel weird.

Waarschijnlijk komt het wel weer goed, maar het voelt zo maf...

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 11:30

Laui heeft weer wat Knipoog Lijkt me wel een behoorlijk kl.otegevoel zeg! Nja...die tand door je lip zal ook niet lekker geweest zijn neem ik aan Knipoog
Beterschap lau!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 12:32

Dat heeft Barley me laatst ook geflikt. Ze gooide ineens haar hoofd omhoog en ja hoor tand door mijn lip. Bij mij tintelde het niet, gelukkig.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-02 12:44

Ik zal straks een foto maken, want hij is echt heel kunstig! Je ziet waar hij er bijan uitkwam. Bovendien zit he tprecies in t midden van m'n lip, dus het valt geeneens op. Ik denk dat ik nog wel een paar dagen 'last' ga houden, maar dat is omdat zenuwen niet zo snel herstellen. En als het niet herstelt is het eigenlijk best wel wicked! Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 17:45

LOL Haha! Moet je lekker veel waterijsjes eten, das dan wel lekker. Geen zout hoor Laui! Dat doet errrrg pijn, maar ik neem aan dat je zelf wel slim genoeg bent om dat te weten Knipoog

divana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 21:51

aaaaah lekkah pijnlijk!! veel sterkte