Het is geel en blauw en het rijdt niet...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Het is geel en blauw en het rijdt niet...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-02 21:12

GRMMMM morgen zou ik met mijn zusje mee naar Groningen waar ze een toelatingsexamen moet doen voor de sportopleiding die ze wil gaan volgen.
Dus ik net even de reisplanner erbij hoe laat we moeten vertrekken, zijn ze uitgerekend deze week met het spoor bezig, dus we moeten al om 06.31 vertrekken met een NS-bus die de trein vervangt.
Uiteindelijk zijn we dan, na overstappen in Groningen, om iets voor 8 in Groningen op de plaats van bestemming. Een reis waar je normaal een half uurtje over doet. En nu dus bijna anderhalf uur, en dat op de vroege ochtend Gaaaap
Hebben jullie een beetje medelijden met me?? Huilen

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 21:22

Ga op de fiets joh, dat is sneller. Tong uitsteken Maar gaat er geen connection bus van Assen naar Groningen? Dat lijkt me altijd sneller als de NS. Volgens mij staat er ook een link op de NS pagina of zo. Zo niet, veel sterkte Knipoog

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 21:46

gaat er geen interliner???

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-02 22:37

Nou via de reisplanners enzo wordt er niks gezegd over lijn 51, best apart, zat er net aan te denken, zou niet weten waarom die bussen niet rijden eigenlijk. Maar alles lijkt ontregeld te zijn en weet zo ook geen manier om erachter te komen.
Bovendien wil ik geen risico nemen te laat te komen omdat het om het toelatingsexamen voor mijn zusje gaat, als ik nou zelf daarheen moest voor school zou ik er nog een nachtje over slapen Gaaaap

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 22:47

www.9292ov.nl
of www. conexxion.nl

Daar vindt je ook of de bussen wel of niet rijden...
Succes!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 22:49

Geweldig hè die NS. Ik kwam zaterdag van et NK af, kom ik op Utrecht Centraal aan, rijdt de stoptrein naar zwolle niet! &(*)^*& (%&^( En dat was de enige trein die langs ons kwam, dus heb ik mijn vader gebeld en heeft mijn zwager me opgehaald op Utrecht Centraal.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 22:49

Vertrouw Arriva ook maar niet *grrrr*
Ben gisteren volledig zonder vertragings ellende uit Nieuwegein teruggekeerd, maar de heenweg moest ik vanuit Leek (dus eerst met de bus) en dat was een drama... Ene bus kwam niet, snel onder viaduct door, wachten op andere bus, kwam ook niet of was al weg Boos! Dus fijn een half uur gewacht.

Je kunt ook met lijn 16 naar Drachten gaan en vervolgens met lijn 89 naasr Groningen Tong uitsteken Extreme duivel

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 23:01

Steef schreef:
Geweldig hè die NS. Ik kwam zaterdag van et NK af, kom ik op Utrecht Centraal aan, rijdt de stoptrein naar zwolle niet! &(*)^*& (%&^( En dat was de enige trein die langs ons kwam, dus heb ik mijn vader gebeld en heeft mijn zwager me opgehaald op Utrecht Centraal.

wanneer hoe laat????
Ik moest ook die trein... tot nijkerk.
wij hadden ehhmmm half 5 de trein denk ik. en smorgens heen om 9 uur.
Ik ging alleen niet naar 't NK Huilen maar naar Hilversum

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 23:13

Ik ging om 7 uur van huis af, zat om 8 uur in de trein richting Utrecht Centraal. En savonds was et de trein van 21:33 die niet ging! GRRMBL

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-02 11:14

Gaaaap Gaaaap Gaaaap nou ben weer in Assen hoor.
In plaats van te laat was de NS vandaag eens te vroeg, hun NS-busje vertrok keurig op tijd uit Assen en toen stonden we al om kwart voor 7 in Groningen terwijl we daar de bus van kwart over 7 pas moesten hebben (en dan waren we nog een half uur te vroeg op het Sportcentrum) dus al met al veel wachten wachten wachten.
Mijn zusje gedropt en toen weer naar Assen met de trein, heerlijk!!! Slapen Dromen

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 11:52

Geel en Blauw?

De Zweedse vlag natuurlijk Haha!

Of IKEA Haha!

(hmm, in Finland werken de kleuren geel en blauw als een rode lap op een stier Knipoog )

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-02 12:25

Of de Nederlandse Spoorwegen, zie het maar als een grote trailer met een bordje 'veevervoer' erop Huilen
En op de 1e klas een bordje met: "gereserveerd voor onzichtbare reizigers" grmmmm Boos! Boos! Boos!