Mijn hamster...snik snik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

axeltje

Mijn hamster...snik snik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-02 20:41

Zaterdag kwam ik er achter dat mijn hamstertje waarschijnlijk kanker heeft Huilen

Hij beet heel erg, maar hij is nu 2000000000 x liever! Ik hou zo van em.
Maar ja, dat krijg je he?! met beesten.
Maar ik kwam er dus achter dat ie bij z'n been een "kaal" bultje heeft. Oh ik baal hier zo van. Ik dacht al dat het aan mij lag, maar het is gewoon doorgefokt.
Oh bah! Hij is al best op leeftijd voor een hamster, maar ik hoop dat ie nog veeeeel ouder wordt, als ie maar geen pijn heeft.
nu volgens mij nog niet. Maar hoe zie ik nou dat ie pijn heeft?

Vanochtend moest ik no lachen om hem. Ik had hem zo knabbelstokje gegeven, en daar liep ie toch lekker onhandig mee te doen! Haha! Lovers

Hij is ook al blind (waarschijnlijk) aan een oogje. Die is blauw, en hij doet heel veel met z'n neus en op gevoel. Knappe vent he?!
De dierenarts heeft een zalfje gegeven maar dat hielp maar even dus daar zijn we mee gestopt.
Deze heeft zo veel gebrekken, en de vorige had helemaal niets. Die was prefect. Die heeft zelfs bij mijn broer in z'n trui geslapen Lovers

Maar goed, ik baal hier dus echt heel erg van, arme beesie Verdrietig

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 20:43

Mijn hamstertje had dat ook echt heel zielig.
nou heb ik weer een ander hamstertje maar die is niet lief, die bijt en is ondankbaar Haha!
Mijn eerste hamstertje was echt een schatje heeft nog nooit gebeten!

Succes en sterkte met je hamstertje

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-02 20:49

thanx Knipoog

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 20:50

mn hamster heeft ook kanker.
tumoren onder zn kin en op zn pootje.
hij is dan ook al oud voor een hamster, en we hebben hem op de parkeerplaats gevonden, savonds laat in een kartonnen doosje Scheve mond
het is als zon half jaar geleden dat we naar de DA met hem gingen en die zei dus dat hij een tumor had, hij heeft er nog geen last van, maar als hij er last van kreeg moeten we hem in laten slapen(logisch)
dat kan je zien als hij neit meer eet, duf is enzo, maar zolang hij nog vrolijk is laten we hem niet doodgaan!

heeft die van jullie ook zon soort waterwratten?(zijn het niet maar zo ziet het eruit). de DA zei ook dat heel veel hamsters kanker krijgen als ze ouder zijn Verdrietig

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 20:51

succes met je hamster!
Wat een pech allemaal zeg...

de mijne was heel lief, nooit gebeten ofzo...
en dat was ook een kleine kluns! Haha!
Lovers maar hij rust nu al heeel lang

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-02 21:02

Boogiegirl schreef:
heeft die van jullie ook zon soort waterwratten?(zijn het niet maar zo ziet het eruit). de DA zei ook dat heel veel hamsters kanker krijgen als ze ouder zijn Verdrietig

Ik wil hem ook nog niet in laten slapen! Hij heeft nog maar 1 dikke bult, en nog niet zo lang, want hij loopt heel veel bij me, en zaterdag viel het me op.
Verdrietig

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 21:05

misschien kan je hem nog wel meer dan een half jaar laten leven!
veel sterkte met je hammie! Lovers

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-02 22:24

mijne had het ook dus ik dacht ik pak hem maar ff niet na een paar dagen pakte ik hem was zijn hele buik OPEN!! je zag zn botten
was gewoon allemaal weggerot en er kwam etter enzo uit Misselijk zo vies! gelijk naar dierenarts en hij heeft meteen een spuitje gehad Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig sterkte met jouw hamster!!!
heb er daarna nog 4 hamsters gehad ofzo maar geen 1 was er zo lief als mijn snuitje!! Verdrietig
trouwens de hamster van mn broer was eens ontsnapt hoe moe je niet vragen een deksel erop en een boek erop Verward dat beestje heeft waarschijnelijk veel kracht gehad.. dat beest kwam altijd los en de laatste keer is dat zn dood geworden toen hij snachts in een emmer water is gevallen vond ik ook heel erg zielig Huilen Verdrietig Verdrietig Frusty
XXXX

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 11:34

Mijn ratje had ook kanker toen ze 2,5 jaar oud werd. Ze kreeg allerlei bulten toen ik met school op reis was. Toen ik terugkwam zei mijn ma dat ze ermee naar de dierenarts was gegaan. Ze had er toen nog geen last van, maar we hebben haar een paar weken later in kunnen slapen.

lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-02 15:05

ik heb vroeger (een paar jaar terug) een cavia gehad ook een schat van een beest Lovers mijn broer had toen tegelijke tijd er een gekocht even oud na een paar jaar zag ik een grote bobbel onder der buik hangen en dat bleek dus ook kanker te zijn we zijn naar de dieren arts geweest en zolang ze geen pijn had maakte het niet uit het beestje zelf was ook heel vrolijk en heb haar nog 2 jaar gehad en toen is ze gwoon van ouderdom dood gegaan en heeft er nooit last van gehad terwijl mijn broers cavia is zelf een jaar eerder dood gegaan en die was helemaal gezond dus het hoeft nix te zegggen mischien kan je nog heel veel plezier en tijd met je hamstertje door brengen
sterkte Lovers

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-02 20:07

angel schreef:
mijne had het ook dus ik dacht ik pak hem maar ff niet na een paar dagen pakte ik hem was zijn hele buik OPEN!! je zag zn botten
was gewoon allemaal weggerot en er kwam etter enzo uit Misselijk zo vies! gelijk naar dierenarts en hij heeft meteen een spuitje gehad

He, getsie derrie.

Raar dat zoveel beesjes dat hebben. Die mensen fokken dus echt alleen maar om het geld Frusty
Stom hoor. Mijn moeder zei ook al, als ze nou gewoon wat beter fokken en er wat meer voor vragen..maarja Frusty

Ik vind hem zooo zielig. Ik hoop echt dat ie geen pijn heeft, mijn honnie.
Hij is zo lief!! Lovers Verdrietig