Ik word helemaal gek van de platsoenendienst .........

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Ik word helemaal gek van de platsoenendienst .........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 08:33

Hoi ,

Mijn ouders hebben al 1 poosje 1 stukje platsoen in beheer ( zij zorgen er zelf voor en de platsoenendienst blijft ervan ) , 1 mooi stukje vlak voor ons huis.

Ons tuintje werd toen 1 keer van onkruid ontdaan door de platsoenendienst ( wat zoveel zegt als dat ze de mooie planten eruit haalden en het onkruid lieten staan ).
eerste keer ; okee , we zetten er nieuwe planten in en vergeten het maar.

Tweede keer : weer hetzelfde liedje. dit keer vergoeden ze de planten , die er opnieuw in moeten worden gezet en er komen - extra - bordjes met waarschuwingen.

Gister is het voor de derde keer gebeurd. We krijgen alweer geld voor nieuwe planten , maar we worden dit zo langzamerhand zat.

De platsoenendienst heeft gewoon niet genoeg werknemers en weigert dit te erkennen. Het bedrijf huurt mensen van 1 arbeidsburo in.
Dit zijn ongeschoolde buitenlanders ( sorry , maar dat is nu eenmaal zo ) , die geen woord nederlands spreken en geen idee hebben wat onkruid is en wat niet.

De begeleider heeft een kaart bij zich met daarop de stukken platsoen , en daarop staat aangegeven in welke stukken platsoen de platsoenendienst wel mag komen in welke niet ...........

het hele gebeuren is toch helemaal van de zotte ? we besteden erg veel geld en tijd aan die tuin ! en zij horen eruit te blijven !

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 08:44

ach ja, ik weet maar 1 oplossing; omheinen met kleine lage houten paaltjes waar die machines niet doorheen kunnen omdat het te smal is.

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-02 08:51

ze doen het met de hand , met schoffels enzo Verdrietig Frusty