waaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-01 11:57

er zijn 500 geregistreerde gebruikers!!!! geweldig!!!! Party!! Party!! *LOL* *LOL* Pling
zo zie je maar weer wat een geweldige site http://www.bokt.nl is!!

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 12:17

Ja, maar wat ik zo vreemd vind, er zijn 500 geregistreerde gebruikers maar van die 500 zie je er maar een paar regelmatig hier.
De rest meldt zich aan en komt niet meer Verward , niet dat ik het erg vind dat er maar een selecte boktkern actief is, maar snap niet dat zij aan de verslavende werking ontkomen Haha!

Vind trouwens wel dat dit roept om een jubileumfeest, tijd voor een nieuwe boktmeeting *LOL*

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 13:25

Ja, er zijn altijd dezelfde online...als je kijkt bijh de lijst van gebruikers kijkt ken je meer dan de helft niet (ikke dan he)

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 13:35

ik ken er 20 oid... niet veel meer hoor...
IRL: Heike, Prisca, Mayo, Karin (2x al) enne, vergeet ik niet iemand? RIEJA, natuurlijk, al het langste van allemaal, vorig jaar (1999) met de IJslander rit!
Van het vele bokken: Marjoleintje (tiemgenootje), Maaikje of Tovi, Bart, Nimmie, Akerna...
En nog wat nieuweren natuurlijk ook: Sharda, Lizzie (oh, die zat er ook in het begin al bij, sowwie), Pam, Ylva, Laura... en nog wel een paar...
Verder leer je er natuurlijk nog steeds meer kennen...

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 15:13

tjeeeee 500 alweer...
gaat snel he...
vind het wel jammer dat inderdaad maar heel weinig zovaak on zijn...
maarja..
met de "actieve' bokkers is het ook KEI gezelli...
en k ken all1 de mensjes van Bokteling IRL...
na mn examen hoop k veel miniboktmeetings te houden....

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 16:19

Ja, maar dat heb je altijd. Er is altijd een actieve groep. Daar doe je niet zoveel aan. Wel geweldig dat er al 500 gebruikers zijn. Gefeliciteerd Heike en Bart

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 17:48

hmm denk dat t wel vertekend beeld geeft die 500. ik weet sommige die onder meerdere namen staan. bijvoorbeeld de naam van t paard of die uit het buitenland komen he maaike? ik heb er saampjes met maaike ook eentje.
maar denkd at er veel tijd in gaat zitten om de lijst op te schonen. in 4 maanden en 5 dagen 500 leden is heel goed gedaan.
en ik denk dat ik toch ook wel een groot deel wel ken. nouja stuk of 30/40?? niet iedereen maar de meeste mensen kan ik wel bij een paardje plaatsen of komen vaak dat ik ze ook zonder paardje kan plaatsen.