Nou ben ik sowieso niet zo lief voor mijn fietsen, maar dat krijg je hier in de stad en vooral op het station...Daarbij heb ik bij mijn ouders ook nog een fiets, die 'doet' het ook niet meer. Achterwiel compleet aan gort. Zelfde verhaal met mijn fiets hier.
Zodoende had ik hier een fiets van mijn huisgenote geleend. Vorige week aanrijding met andere fietser gehad: vol op elkaar geknald, dikke slag in het voorwiel. Deze week ergens weer een aanrijding met een brommer (was niet mijn schuld
) nog grotere slag in het achterwiel. En gisteren op stap geweest (viel nog net op die fiets te fietsen, zou um vandaag naar de fietsenmaker brengen) lekke band. Had het ook pas halverwege door dus daar zal ie wel niet beter op geworden zijn...Bij mijn ouders had ik inmiddels de fiets van mijn vader ingepikt, ben ik daar de sleutel van kwijtgeraakt. Wat bleek: geen reservesleutel mee. Dat wordt dus een nieuw slot....
Volgens mij moet ik gewoon niet meer fietsen de komende tijd, veeeel te gevaarlijk... hoewel ze toch erg onmisbaar zijn