Toen ik in groep 8 zat had ik het uitgemaakt met m'n vriendje... hij was sow boos!!
Om 3uur liep ik naar mijn fiets en zag daar mijn 'ex' gebukt bij mijn fiets, dus ik zeg wat doe je? Hij zegt; niets en pakt z'n fiets die naast de mijne staat... Hij rijdt weg...
Ik pak m'n fiets, loop een meter en..... pssssssss band lek!!!!!
Dank je wel he.... Helemaal naar huis lopen door die gek!! Naar z'n huis gegaan met een vriendin en h'm helemaal verrot gescholden, ik was eg boooossssss. Nog heel lang ruzie gehad, tot z'n moeder het wel goed zou maken moest ik h'm een handje geven!! Hallo hee bemoei je lekker met je eigen zaken!! Maar goed, we zijn wel weer vrienden geworden...
Ook een keer vond ik een jongen leuk (ik vindt h'm nu nog steeds leuk, maar oke), ik had al een keer met hem gehad en had me voorgenomen niet meer met hem te nemen... maar 2 maanden later vroeg ie me en ik kon het gewoon niet laten om ja te zeggen...
Ik egloofde natuurlijk niet dat zo'n leuke jongen mij leuk vond dus half uur gevraagt of ie me niet flashte en uiteindelijk ja gezegt... Maar 5 minuten later zei ie; het is uit, het was een geintje!!
Dat vond ik eg zo'n poedersuikerstreek!!

En zo nog wel meer dingen....
groetjes nikki