Jongens...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikki_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-01 21:14

Jongens zijn soms toch zo erg.... Frusty

Toen ik in groep 8 zat had ik het uitgemaakt met m'n vriendje... hij was sow boos!!
Om 3uur liep ik naar mijn fiets en zag daar mijn 'ex' gebukt bij mijn fiets, dus ik zeg wat doe je? Hij zegt; niets en pakt z'n fiets die naast de mijne staat... Hij rijdt weg...
Ik pak m'n fiets, loop een meter en..... pssssssss band lek!!!!!
Dank je wel he.... Helemaal naar huis lopen door die gek!! Naar z'n huis gegaan met een vriendin en h'm helemaal verrot gescholden, ik was eg boooossssss. Nog heel lang ruzie gehad, tot z'n moeder het wel goed zou maken moest ik h'm een handje geven!! Hallo hee bemoei je lekker met je eigen zaken!! Maar goed, we zijn wel weer vrienden geworden...

Ook een keer vond ik een jongen leuk (ik vindt h'm nu nog steeds leuk, maar oke), ik had al een keer met hem gehad en had me voorgenomen niet meer met hem te nemen... maar 2 maanden later vroeg ie me en ik kon het gewoon niet laten om ja te zeggen...
Ik egloofde natuurlijk niet dat zo'n leuke jongen mij leuk vond dus half uur gevraagt of ie me niet flashte en uiteindelijk ja gezegt... Maar 5 minuten later zei ie; het is uit, het was een geintje!!
Dat vond ik eg zo'n poedersuikerstreek!! Boos!

En zo nog wel meer dingen....
groetjes nikki

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 21:28

tja.. het zijn wel naaistreken jah...

maar ten 1e vin'k nie dat je alle jongens over 1 kam moet strijken en ten 2e je hebt vast ook wel leuke tijden met beide jongens gehad!

maar goed kl*te dat het je heeft moeten gebeuren..

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 21:34

op t algem1 hak ookal n ondw. erover... namelijk 'guyisch'

af en toe (nie allemala maar sommige zeker wel) zijn ze zoooo irritant he!!!!

mdev

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 22:24

Citaat:
Op 2001-05-13 21:28, schreef Bartje:
...maar ten 1e vin'k nie dat je alle jongens over 1 kam moet strijken...

Dat vind ik nou ook,
omdat er een paar idioten op deze aardbol rond lopen hoeft dat natuurlijk nog niet te betekenen dat we allemaal zo zijn. Boos!

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 09:43

paar idioten, volgens mij zijn het er wel meer dan een paar, naar mijn gevoel vormen ze de meerderheid(kan hoop ik nog veranderen als ze ouder worden Verward ) maar inderdaad ze zijn niet allemaal zo, er zijn uitzonderingen

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 18:34

erg als ik het ermee oneens ben? jongens zijn het beste op aarde! nou de meeste wel. behalve die 'stoere' sukkels daar walg ik van (hehe voelt iemand zich al aangesproken?) zit nu in een hele rare kwestie Pling maar dan ga ik offtopic

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 18:56

jongens het beste op aarde??
lame niet lachen.
sorry ken wel veel betere dingen. de gemiddelde jongen vindt ik nou niet zo bijzonder. alleen de bijzondere wel natuurlijk maar dat spreekt voor zich.
nouja ieder zn eigen smaak.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 19:15

hihi ik ken alleen leuke nouja... als ze alleen zijn

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 19:16

hmmm jongens als ze alleen zijn zijn idd al een stuk beter. ach sommige jongens zijn wel leuk andere zou ik graag 3 keerd e nek om willen draaien

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 19:18

daar ken ik er ook een paar van. vandaag tegen mij is er een heel aardig maar hij treitert mn vriendin altijd ik kan nooit boos worden vond het wel banketstaaf voor dr
(hihi volgens mij lijkt het alsof niemand mij onaardig vind *LOL* doe ik t zo over komen )

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 21:49

zn 3 dagen geleden was ik helemaal happy om n jongen toen werd ik er 2 dagen later heel verdrietig om en nu ben ik getroost. door een jongen. Het is gewoon zo net als meisjes zijn elke jongens weer iemand anders met een ander karakter maar over het algemeen vind k ze heel lief Lovers