Sommige mannen snappen er ook helemaal niks van

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Sommige mannen snappen er ook helemaal niks van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 22:44

Mijn vriend en ik zijn nu zo'n 2 weken bezig onze 'nieuwe' slaapkamer in te richten. Ik de kleurtjes uitgezocht, samen alle muren en kozijnen, plinten en alles gedaan en zeil uitgezocht.
Alles zag er tot dat moment prima uit.
Meneer gaat zeil snijden, maar eerst rigoreus afsnijden met stanleymes JUIST over de mooi geverfde plintjes, dus overal krassen Frusty
Toen wilde hij de stekkerdozen verven met een lichtgevend kleurtje voor als het licht uit is. JUIST geknoei over de pas geverfde muur. Frusty
Lamellen plaatsen, te lang, dus afknippen JUIST schots en scheef Frusty
Toen moest er een kast getimmerd worden want die in de winkel waren niet mooi ( Verdrietig Knipoog ) We zitten dus vanuit bed tegen een spaanplaten-kast aan te kijken en hij vindt hem Kwijl Scheve mond Daar zeg ik dus maar niks van Haha!
En vanavond, hij heeft het bed erin gezet, alles netjes, dus ik was heel benieuwd, doe het licht aan Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty heeft hij z'n groen-rood-gele Bob Marley vlag met punaises op onze ijsblauwe muur geprikt Lips are sealed

Echt waar, ik lag slap van het lachen en hij maar vragen: "Wat is er nou??" *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

DUHHHH ik dacht dat we het MOOI zouden maken Haha! Knipoog

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:50

whahahahaahah ik moet ff lachen *LOL*
Eeen bob marley vlag! Haha! Moet jij er een paardeposter naast hangen! Haha! Of bert en Ernie dan snap hij de hint vast wel!
STERKTE! Tong uitsteken Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:51

Hahaha mooi verhaal Haha!

Nu maar weer alles schilderen, weer nieuwe plinten? En het dan LATEN doen?

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 22:52

avantilover schreef:
Moet jij er een paardeposter naast hangen! Haha! dan snap hij de hint vast wel!

Geen slecht idee Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel (wel met buddy's natuurlijk of dubbelzijdig plakband Schijnheilig onze muur is nu al genoeg verziekt Haha! )

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-02 22:53

avantilover schreef:

Geen slecht idee Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel (wel met buddy's natuurlijk of dubbelzijdig plakband Schijnheilig onze muur is nu al genoeg verziekt Haha! )

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:54

Neuh, mannen snappen er inderdaad niet veel van... ik ben nog nooit een man tegengekomen die begrijpt dat ik gewoon NOG een paar schoenen wil.... Frusty

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 22:54

Cody"]
[quote="avantilover schreef:

[/quote]

hihihih, het was eigenlijk al;s grapje bedoelt............. Tong uitsteken Nee een hele oude verkleerde en dan zeg jij : Zulllen we ze allebei maar weghalen das mischien toch wat mooier, of de backstreet boys ofzo *LOL*

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 02:18

Hahaha, idd een grappig verhaal ja. Ik zou er zo'n paardenposter naast hangen Haha!
Idd tja, mannen Haha! zo is mij nog eens afgeraden om een bepaald ini mini handtasje te kopen en ik heb er nog steeds zo veel spijt van Huilen
*ivmm met die schoenen*

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 07:45

Misschien snap't ie het als je de hele muur vol met pennyposters hangt..... Knipoog Verder Lips are sealed Slapen Gelukkig is het een Slapen kamer Schijnheilig

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 08:42

ik zou daar dus echt niet tegen kunnen en ik had walter al lang achter het behang geplakt!
arggg die mannen, wat heb je er eigenlijk aan!
nou veel succes in je "mooie"slaapkamer

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-02 09:20

Ik ga vanmiddag bij mijn moeder speuren naar oude penny's en ik ga echt - aan mijn kant Schijnheilig - een paardenposter ophangen. Haha!
Ik weet zeker dat als ik terugkom die poster alweer van de muur is maar hij zal de hint wel begrijpen *LOL*
*heb er nu al zin in*

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 19:10

Cody schreef:
Ik ga vanmiddag bij mijn moeder speuren naar oude penny's en ik ga echt - aan mijn kant Schijnheilig - een paardenposter ophangen. Haha!
Ik weet zeker dat als ik terugkom die poster alweer van de muur is maar hij zal de hint wel begrijpen *LOL*
*heb er nu al zin in*

whahahah ja kei grappig ik ben benieuwd naat zn reactie! Haha!

angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 16:16

ohhh godd wat erg!!!
maarja je kan er wel om lachen..
tis ook wel grappig hehehehehe
Haha! Clown *LOL* *LOL*
XXXangel